Lamborghini are o oferta de nerefuzat: structura monococa din carbon pentru LP700-4

Lamborghini are o oferta de nerefuzat: structura monococa din carbon pentru LP700-4
Lista bunatatilor care vor compune viitorul apetisant supercar din Sant'Agata Bolognese creste, oficial, cu inca o componenta delicioasa, ce se arata sub forma unei structuri de tip monococa, realizata integral din fibra de carbon.
Distribuie pe Facebook

Noua nava amiral a celor de la Lamborghini nu-si va face aparitia mai devreme de luna martie, constructorul italian alegand sa ne tortureze cu un fel de puzzle mortal (toate asemenarile cu scenariul vreunui terifiant Saw vor fi discreditate inca din start), ce va fi expus in fata intregii lumi abia la Geneva Motor Show. Asadar, e timpul sa faci cunostinta cu o noua piesa de rezistenta a viitorului LP700-4, ce nu va fi botezat chiar Aventador.

Lamborghini are o oferta de nerefuzat: structura monococa din carbon pentru LP700-4

Construita in-house de Lamborghini printr-o tehnologie patentata de inginerii italieni (doar Ferrari aduna notite pentru viitorul Enzo, nu-i asa?), structura monococa din carbon de care se va bucura succesorul lui Murcielago cantareste doar 147.5 kilograme. Iar daca asta nu te impresioneaza, creatorii de tauri din Sant'Agata Bolognese ne anunta ca intreaga caroserie a monstruosului supercar va avea o greutate de numai 229.5 kilograme - in concluzie, nu am ramane deloc surprinsi daca o vom vedea pe spatele vreunor participanti de pe la competitiile Worlds Strongest Man.

Lamborghini are o oferta de nerefuzat: structura monococa din carbon pentru LP700-4

Si, in cazul in care simti deja nevoia sa aplauzi noua opera de arta din carbon a italienilor, ai putea sa o faci chiar acum. Sau sa astepti pana ce termini de citit si urmatoarele detalii. Asa cum specificam si anterior, fascinanta lume a viitorului Lamborghini LP700-4 va aduce la orizont si o suspensie de tip pushrod, inspirata de la masinile din Formula 1 si introdusa pentru prima in productia de serie (desigur, acest tip de suspensie este prezenta si pe trio-ul magic Porsche Carrera GT - Ferrari Enzo - Pagani Zonda si nu numai, insa italienii de la Lamborghini au un departament de marketing bine pus la punct). Alte detalii, mai mult oficiale decat simple zvonuri, includ un sistem performant de franare cu discuri carbon ceramice, ce masoara in diametru ceva mai mult decat sanii naturali siliconati ai noii Nicolete Luciu - 400 mm pe fata, respectiv 380 mm pe spate.

Lamborghini are o oferta de nerefuzat: structura monococa din carbon pentru LP700-4

Sub capota, un nou-si-al-nabii-de-potent V12 de 6.5 litri va livra nu mai putin de 700 cai putere si 690 Nm tuturor celor patru roti (19 inci pe fata, 20 inci pe spate), intreaga operatiune realizandu-se prin intermediul unei cutii in sapte trepte, botezata emotional Independent Shifting Rod. Performantele estimate includ o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 2.9 secunde si atingerea barierei de 350 km/h, trairile de la volan fiind amplificate de cele doar 50 ms necesare schimbarii vitezei.

Lamborghini are o oferta de nerefuzat: structura monococa din carbon pentru LP700-4

La final, aceleasi detalii oficiale venite direct din Sant'Agata Bolognese ne obliga sa specificam si butonul magic angajat pentru a ridica partea frontala cu pana la 40 milimetri, viitorul Lamborghini LP700-4 fiind astfel capabil sa faca fata cu brio unor obstacole precum borduri, limitatoare de viteza si nu numai.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze Lamborghini LP700-4 in detaliu
mai multe