Mai tare decat un BMW X5? Mazda dezvaluie oficial noul CX-80 cu trei randuri de scaune si probabil cel mai mare motor diesel din Europa. Cat costa

Mai tare decat un BMW X5? Mazda dezvaluie oficial noul CX-80 cu trei randuri de scaune si probabil cel mai mare motor diesel din Europa. Cat costa
  • Mai tare decat un BMW X5?
  • Mazda dezvaluie oficial noul CX-80 cu trei randuri de scaune si probabil cel mai mare motor diesel din Europa
  • Cat costa
Distribuie pe Facebook

Lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri Full-LED. Plus instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii.

Prezentat publicului larg in urma cu mai bine de sapte saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii lui aprilie, cel mai recent SUV din istoria japonezilor de la Mazda are, incepand de miercuri, si un pret de vanzare. 55.350 de euro este, mai exact, suma minima pe care cumparatorii noului CX-80 o vor avea de platit pe piata auto din Germania - acolo unde versiunea de baza gazduieste sub capota o unitate aspirata in patru cilindri, de 2.488 de centimetri cubi, pe benzina. Acompaniata atat de propulsor electric, cat si de o baterie litiu-ion cu capacitatea de 17.8 kilowati-ora, respectiva solutie se traduce printr-un total sinonim cu 327 de cai putere - suficient pentru ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in 6.8 secunde.

Mazda CX-80

Mazda CX-80

Daca vine vorba, in schimb, despre echiparea standard, de la orizont nu lipsesc nici farurile Full-LED, jantele cu un diametru de 20 de inch - confectionate din aliaj usor, sau senzorii de parcare spate. Seria vestilor bune continua cu geamurile actionate electric, scaunele fata cu functie de incalzire, tapiteria realizata din material textil si display-ul tactil cu o diagonala de 12.3 inch, acestora alaturandu-li-se - mai mult ori mai surprinzator, o instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii, un airbag central, franare autonoma de urgenta, asistent pentru mentinerea benzii de rulare, monitorizare a presiunii in pneuri, limitator de viteza.

Cel mai recent SUV din istoria Mazda se vinde, pe piata auto din Germania, in doua variante diferite de motorizare, cumparatorii noului CX-80 avand la dispozitie si un agregat turbo cu sase cilindri - insotit de o capacitate 3.283 de centimetri cubi, plus tehnologie mild-hybrid la 48 de volti, pe motorina. Disponibila la preturi pornind de la suma de 59.050 de euro, respectiva optiune ofera 254 de cai putere - de unde si un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in exact 8.4 secunde. Indiferent de configuratia aleasa - fie E-SKYACTIV PHEV, fie E-SKYACTIV-D, livrarea valorilor se face catre rotilor de pe ambele punti.

Mazda CX-80

Mazda CX-80

Mazda CX-80

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (120) Poze Mazda CX-80
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 12 Iunie 2024