Mai tare decat un BMW X5? Mazda dezvaluie oficial noul CX-80 cu trei randuri de scaune si probabil cel mai mare motor diesel din Europa. Cum arata in realitate

Mai tare decat un BMW X5? Mazda dezvaluie oficial noul CX-80 cu trei randuri de scaune si probabil cel mai mare motor diesel din Europa. Cum arata in realitate
  • Mai tare decat un BMW X5?
  • Mazda dezvaluie oficial noul CX-80 cu trei randuri de scaune si probabil cel mai mare motor diesel din Europa
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv faruri cu matrice de LED-uri. Plus instalatie audio de top si sistem de climatizare automata. Asa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale.

Prezentat intregii planete acum mai bine de doua saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii aprilie, primul CX-80 din istoria celebrei companii Mazda din Japonia stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Gandit special pentru a concura impotriva unor produse precum BMW X5, respectivul model asiatic se remarca atat prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei in cinci portiere - despre care se spune ca masoara nu mai putin de 4.995 de milimetri in lungime, cat si prin grila impunatoare, pozitionata la un unghi de aproape 90 de grade, a radiatorului.

Reteta caracteristica departamentului exterior continua - dupa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, cu o pereche de faruri echipate cu tehnologia Matrix LED, un set de jante cu diametrul de 20 de inch, confectionate din aliaj usor, diferite ornamente cu finisare cromata, pe cand meniul de la interior a pregatit, pe langa instrumentele de bord digitale, cu un display cu o diagonala de 12.3 inch in dotare, scaune multifunctionale, cu actionare electrica, incalzire, racire, memorare a pozitiei, o tapiterie realizata din piele perforata, un volan sport, cu trei spite, o larga varietate de accesorii sculptate atent din lemn masiv.

Dezvoltat special pentru a concura impotriva unor SUV-uri precum BMW X5, acelasi CX-80 se mai poate lauda - afirma oficialii Mazda, si cu un sistem de climatizare cu reglare automata a temperaturii, cu o instalatie audio de inalta fidelitate, ce poarta semnatura Bose, cu afisaj pe parbriz, incarcarea wireless a dispozitivelor mobile. La care se vor adauga - mai mult sau mai putin surprinzator, de la caz la caz, si o trapa panoramica, Apple CarPlay, camera video de 360 de grade, Android Auto, asistenta la pastrarea benzii de mers, cruise control adaptiv ori monitorizare unghiu mort.

Sub capota, propulsia este asigurata de doua solutii diferite, seria optiunilor oferite cuprinzand inclusiv un ansamblu plug-in hybrid de 327 de cai putere, total rezultat in urma combinarii dintre o motorizare aspirata natural - de 2.5 litri, pe benzina, cu o unitate electrica si o baterie litiu-ion de 17.8 kilowati-ora, astfel ca acceleratia de la zero la 100 de kilometri pe ora dureaza circa 6.8 secunde. Alternativa consta intr-o varianta pe motorina, de 3.3 litri si 254 de cai putere, cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti pentru o doza extra de performanta / eficienta, versiune capabila de un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora in aproximativ 8.4 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 9 Mai 2024