Masina care face BMW X5 si Mercedes GLE sa tremure de frica. Porsche prezinta oficial noul Cayenne cu trei display-uri in bord si o versiune de motorizare care consuma doar 1.5 la suta. Cum arata in realitate

Masina care face BMW X5 si Mercedes GLE sa tremure de frica. Porsche prezinta oficial noul Cayenne cu trei display-uri in bord si o versiune de motorizare care consuma doar 1.5 la suta. Cum arata in realitate
  • Masina care face BMW X5 si Mercedes GLE sa tremure de frica
  • Porsche prezinta oficial noul Cayenne cu trei display-uri in bord si o versiune de motorizare care consuma doar 1.5 la suta
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Pe piata din Romania, preturile de vanzare pornesc de la 92.225 de euro. Conform configuratorului oficial.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de patru saptamani si jumatate, inca din ultima parte a lunii aprilie, cea mai recenta iteratie a gamei pe care Porsche o comercializeaza sub numele de Cayenne stie - cu siguranta, cum sa impresioneze. Privita de la exterior, versiunea imbunatatita a modelului conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW X5 sau Mercedes GLE iese numaidecat in evidenta prin design-ul nou - mai spectaculos ca oricand, al partii frontale, multiple modificari fiind insa operate si in partea din spate a caroseriei, unde lista atractiilor principale cuprinde inclusiv stopuri unite cu banda iluminata. In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, respectivul SUV se lauda cu trei display-uri diferite la nivelul panoului de bord si un sistem audio de inalta fidelitate - cu tehnologie 3D, marca Burnester, acelasi meniu interior continuand cu o instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii, cu scaune multifunctionale, volan in trei spite etc.

Comercializata si pe piata din Romania - la preturi incepand de la o suma de 92.225 de euro, reteta in cauza se incheie, mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu un numar de trei niveluri diferite de motorizare, meniul disponibil debutand cu un Cayenne acompaniat de o unitate V6 turbo de 3.0 litri si undeva in jurul a 353 CP. Un propulsor cu sase cilindri in V, plus o capacitate de 2.995 de centimetri cubi a fost instalat si sub capota aromei Cayenne E-Hybrid, aparitia unui motor electric in peisaj urcand puterea maxima pana la 470 de cai pentru un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, in doar 4.9 secunde, extrem de impresionant, tinand cont de consumul mediu de carburant de 1.5 la suta, seria optiunilor puse la dispozitia cumparatorilor incheindu-se, potrivit comunicatului de presa, cu un Cayenne S insotit de un agregat V8 biturbo de 4.0 litri, cu 474 CP livrati, ca de fiecare data, ambelor punti.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 23 Mai 2023