Masina cu motor de 2.0 litri si 1.700 CP. Cum arata in realitate

Masina cu motor de 2.0 litri si 1.700 CP. Cum arata in realitate
  • Koenigsegg prezinta Gemera, prima mega-sportiva cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei
  • Lista atractiilor principale debuteaza cu linia alungita a plafonului si usile supradimensionate
  • Propulsia este asigurata de un sistem hibrid cu trei motoare electrice, o unitate Freevalve de doi litri si 1700 CP
Distribuie pe Facebook

Cu acceleratia la podea, mega-sportiva cu patru locuri si tractiune integrala in standard are nevoie de doar 1.9 secunde pentru a sprinta de la 0 la 100 de kilometri pe ora.

Amanata in ultima clipa de teama raspandirii noului coronavirus. editia din acest an a celebrului eveniment Geneva International Motor Show ar fi putut gazdui debutul primei mega-sportive cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg. Dezvaluita in absenta sutelor de mii de persoane ce obisnuiau sa treaca, de obicei, pragul salonului auto elvetian, noua Gemera a uimit o lume intreaga cu calitatile ei tehnice, dar si estetice.

Pornind de la exterior spre interior, impresionanta masinarie se remarca numaidecat prin linia alungita a plafonului si portierele de dimensiuni generoase, lista atractiilor principale continuand cu jantele realizate din fibra de carbon, blocurile optice echipate cu tehnologie LED, dar si evacuarea montata in partea superioara a capotei motorului.

In cabina, departe de privirile curiosilor, prima mega-sportiva cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg iese in evidenta in special prin configuratia de tip 2+2, cu scaunele individuale despartite de o consola aproape interminabila. Alte detalii includ volan multifunctional in doua spite, display-uri color (unele folosite pentru afisarea imaginilor preluate de camerele video ce au inlocuit oglinzile traditionale), plus opt suporturi pentru pahare.

Sub capota, noua Gemera propune un sistem de propulsie hibrid, ce combina trei motoare electrice cu o unitate bi-turbo de doi litri, in trei cilindri, din seria Freevalve, solutie tehnica ce ii permite impresionantei masinarii sa livreze ambelor punti, prin intermediul unui sistem AWD cu functie de vectorizare a cuplului, undeva in jurul a 1.700 CP.

Brosura primei mega-sportive cu patru locuri si tractiune integrala din istoria companiei Koenigsegg continua cu un timp de doar 1.9 secunde pentru acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora, pe cand viteza maxima se ridica la 400 km/h, reiese din informatiile date pana acum publicitatii. Seria vestilor bune continua cu un sasiu monococ realizat din fibra de carbon si all-wheel steering, iubitorii de exclusivitate urmand a aprecia si productia limitata la 300 de unitati.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 17 Martie 2020