Mercedes E63 AMG isi ia ramas bun de la motorul V8 de 6.3 litri

Mercedes E63 AMG isi ia ramas bun de la motorul V8 de 6.3 litri
"Draga AMG M156. Iata ca dupa ani de zile petrecuti impreuna si dupa numeroase momente emotionante pe care nu le voi uita niciodata a venit si acea zi in care trebuie sa ne despartim. Ziua in care fiecare dintre noi o va lua pe drumul sau. Inainte insa de a-mi lua ramas bun de la tine, vreau sa iti multumesc pentru faptul ca ai fost mereu alaturi de mine. Vei ramane intotdeauna motorul meu favorit". Al tau Mercedes E63 AMG.
Distribuie pe Facebook

Adoptand aceeasi strategie precum recent-lansatele CL63, CLS63 si S63 AMG, supersedanul E63 AMG renunta la magnificul motor V8 de 6.3 litri in favoarea mult mai eficientului si mult mai puternicului V8 biturbo de 5.5 litri. Desi atragatorul model din Stuttgart va beneficia in continuare de 525 cai putere, consumul de carburant va cobori pana la impresionanta valoare de 9.8 litri la 100 de kilometri. Mai exact, asta inseamna o reducere de 22 de procente comparativ cu modelul anterior. Si asta nu e tot.

Mercedes E63 AMG isi ia ramas bun de la motorul V8 de 6.3 litri

Bucurandu-se de prezenta a 700 Nm si echipat cu inteligenta transmisie AMG SPEEDSHIFT MCT in sapte trepte, noul Mercedes E63 AMG va accelera de la 0 la 100 km/h in doar 4.3 secunde. Iar cifrele capabile sa te lase fara de suflare nu se opresc aici. Pentru cei care vor mai mult de atat, germanii scot din maneca asul pe care ei l-au denumit AMG Performance package. Pe scurt, asta inseamna marirea presiunii in cele doua turbine de la 1.0 la 1.3 bar, rezultatul fiind imediat vizibil: super-sedanul din Stuttgart va ascunde sub capota nu mai putin de 557 cai putere si 800 Nm, indeajuns pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 4.2 secunde. In ambele cazuri, viteza maxima este limitata la 250 km/h.

Mercedes E63 AMG isi ia ramas bun de la motorul V8 de 6.3 litri

Din punct de vedere al designului, singurele imbunatatiri operate la exterior sunt reprezentate de noul set de jante si inscriptia V8 BITURBO prezenta la nivelul aripilor fata. Interiorul a suferit de asemenea o serie de modificari subtile, viitorii pasageri urmand a descoperi un nou volan sport - AMG Performance, prezent si pe recent-lansatul Mercedes CLS63 AMG; plus schimbator de viteze E-SELECT brodat cu logo-ul germanilor din Affalterbach. In ceea ce priveste lista cu optiuni, echipa AMG Performance Studio este gata sa te ispiteasca cu bunatati precum suspensie AMG RIDE CONTROL Performance, jante pe 19 inci cu design in zece spite duble, diferential spate blocabil, sistem performant de franare cu discuri ceramice, multiple accente de fibra de carbon, praguri iluminate cu logo-ul AMG si, nu in ultimul rand, mutarea limitei de viteza la bariera celor 300 km/h.

Mercedes E63 AMG isi ia ramas bun de la motorul V8 de 6.3 litri

Noul Mercedes E63 AMG cu motor V8 biturbo va lua cu asalt showroom-urile incepand cu luna septembrie a acestui an, urmand a avea o eticheta cu un pret de pornire de 105.971 euro. Pachetul AMG Performance este disponibil pentru suma de 8.306 euro, in timp ce mutarea limitei de viteza la 300 km/h te va costa alti 3.213 euro si include un curs de pilotaj in cadrul AMG Driving Academy.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Mercedes E63 AMG - Galerie Foto
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 21 Aprilie 2011