Noua masina de la Ferrari e diferita de tot ce vand acum italienii. Cum arata in realitate

Noua masina de la Ferrari e diferita de tot ce vand acum italienii. Cum arata in realitate
  • Noua masina de la Ferrari e diferita de tot ce vand acum italienii
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale culmineaza cu motorizarea V8 de 3.855 de centimetri cubi, care livreaza rotilor aflate pe puntea spate undeva in jurul a 620 de cai putere. Plus 760 de Newton-Metri.

Prezentata publicului larg acum mai bine de 12 luni, inca de la sfarsitul toamnei anului 2019, masina pe care oficialii companiei Ferrari au botezat-o Roma e diferita de tot ce vand, la momentul de fata, italienii. In special in ceea ce priveste reteta de la nivelul departamentului vizual, acolo unde gurile rele reclama inspiratia doza de inspiratie, intr-o proportie mult prea mare, de la Aston DB10 si Mercedes-AMG GT.

Ferrari Roma

Ferrari Roma

O alta controversa majora are legaturi stranse cu interiorul, specialistii marcii din Maranello mizand pe doua display-uri color si nenumarate butoane tactile pentru controlul functiilor. Inclusiv pentru pornirea motorizarii V8.

Una cu doua turbine de dimensiuni generoase si capacitatea cilindrica de 3.855 de centimetri cubi, pe care masina vanduta de oficialii companiei Ferrari sub numele de Roma o ofera alaturi de 620 de cai putere. Plus 760 de Newton-Metri, de unde si timpul de 3.4 secunde necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 de kilometri pe ora sau viteza maxima de 320 de kilometri pe ora, potrivit primelor detalii publice.

Daca mai conteaza, consumul mediu de carburant se invarte in jurul valorii de 11.2 litri la 100 de kilometri, au mai anuntat specialistii marcii italiene din Maranello la momentul premierei mondiale din luna noiembrie a anului 2019.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 27 Ianuarie 2021