Noua masina de la Maserati e nebunie curata: ofera 761 de cai si 1.350 Nm in varianta de top

Noua masina de la Maserati e nebunie curata: ofera 761 de cai si 1.350 Nm in varianta de top
  • Noua masina de la Maserati e nebunie curata
  • Ofera 761 de cai si 1.350 Nm in varianta de top
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea intr-un timp de doar 2.7 secunde. Acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea, complet nestingherit, pana la o viteza de 325 de kilometri pe ora.

Prima parte a anului 2023 marcheaza debutul unei noi generatii a impresionantului Granturismo, super GT-ul italienilor de la Maserati urmand a fi disponibil la vanzare, in premiera absoluta, si in compania unui sistem de propulsie suta la suta electric. Comercializata sub indicativul Folglore, versiunea pe baterii a exoticului produs din gama Tridentului se bucura de serviciile a trei motoare diferite, unul pe puntea fata si doua pe cea spate, respectiva solutie traducandu-se printr-o putere de 761 CP.

Maserati Granturismo - Galerie foto

Maserati Granturismo - Galerie foto

Fisa cu specificatii de ordin tehnic a modelului mentionat si anterior continua cu un cuplu sinonim cu un numar format din patru cifre, de circa 1.350 de Newton-Metri, printre performantele anuntate initial reusind sa isi faca loc inclusiv un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un interval deloc neglijabil, de numai 2.7 secunde. Cu pedala de acceleratie la podea, acul vitezometrului urca pana la o viteza de top de 325 de kilometri pe ora, in timp ce valoarea caracteristica autonomiei totale nu reprezinta decat un mister de proportii, seria marilor necunoscute culminand, mai mult ori mai putin surprinzator, cu durata de incarcare.

Reteta caracteristica celei mai noi generatii a exoticului Granturismo cuprinde, spre deliciul amatorilor de benzinare, si doua savori ICE, ambele condimentate cu cate o unitate V6 biturbo, de 3.0 litri, cu 490 sau 550 de cai putere. Atat varianta de baza Modena, cat si versiunea intermediara Trofeo pluseaza, la randul lor, pentru o doza extra de performanta, cu un sistem inteligent de tractiune integrala, astfel ca proba 0 - 100 de kilometri pe ora se incheie dupa aproximativ 3.9, respectiv 3.5 secunde.

Daca vine vorba, in schimb, despre departamentul vizual, spectaculosul autoturism italian mizeaza, la nivelul exteriorului, pe un design familiar, similar predecesorului sau, pe cand interiorul a fost complet redesenat si adopta trei ecrane color diferite, de dimensiuni generoase, pentru afisarea tuturor detaliilor vitale. Lista elementelor demne de precizat mai gazduieste, dupa cate anunta un comunicat pus de curand, cu cateva zile in urma, la dispozitia presei de specialitate din intreaga lume, si patru scaune individuale, despartite de consola centrala alungita, o instalatie audio de la Sonus faber, cu pana la 1.195 W, un ceas digital etc.

Maserati Granturismo - Galerie foto

Maserati Granturismo - Galerie foto

Maserati Granturismo - Galerie foto

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (113) Poze Maserati Granturismo - Galerie foto
mai multe