Noua masina de la Mazda e nebunie curata: are motor turbo cu sase cilindri in linie si 340 de cai pe ambele punti. Cum arata in realitate

Noua masina de la Mazda e nebunie curata: are motor turbo cu sase cilindri in linie si 340 de cai pe ambele punti. Cum arata in realitate
  • Noua masina de la Mazda e nebunie curata
  • Are motor turbo cu sase cilindri in linie si 340 de cai pe ambele punti
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu o instalatie audio de inalta fidelitate, semnata de inginerii de la Bose.

Anuntata cu mare fast si tam-tam in urma cu aproximativ sapte luni - inca din ultimele saptamanii ale iernii trecute, cea dintai generatie a gamei oferite de Mazda sub numele de CX-90 stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Caracterizata de o nota de plata care porneste de la circa 39.595 de dolari - conform configuratorului destinat pietei din SUA, impresionanta creatie a niponilor se remarca in special prin contrastul dintre grila masiva a radiatorului si farurile subtile, insa nici jantele cu un diametru de pana la 21 de inch, confectionate din aliaj, ori stopurile alungite nu vor trece intocmai neobservate. Ba dimpotriva - am putea spune.

Insotita de o lungime de peste 5.100 de milimetri, dupa cate se precizeaza in cadrul unui comunicat pus, anterior, la dispozitia presei, spectaculoasa reteta pluseaza cu un numar de sase, sapte sau opt locuri si multiple elemente interioare realizate din piele, lista atractiilor principale cuprinzand inclusiv un sistem audio premium, de la Bose, climatizare cu reglare automata, pe trei zone, a temperaturii, instrumente de bord digitale, scaune ventilate, display central cu diagonala de 12.3 inch, incarcare wireless a telefonului mobil, volan in trei spite - cu actionare electrica, HUD.

Conceputa special pentru a concura impotriva unor rivali precum Audi Q7, BMW X5 ori Mercedes GLE, aceeasi masina denumita CX-90 isi va intampina viitorii clienti in doua variante electrificate, cea mai puternica versiune bucurandu-se de prezenta unui agregat I6 turbo de 3.3 litri, cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti - capabil sa livreze rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 340 CP. Performante nu raman - momentan, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, cu mentiunea ca nu ar fi deloc de mirare daca proba 0 - 100 km/h ar reusi sa isi gaseasca rezolvarea intr-un timp de 6.0 secunde. Ba dimpotriva - am putea spune.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 29 August 2023