Noua masina de la Mercedes nu are rival. Face suta in doar 3,2 secunde si bate tot de la BMW

Noua masina de la Mercedes nu are rival. Face suta in doar 3,2 secunde si bate tot de la BMW
  • Mercedes a lansat primul AMG GT 4-Door Coupe din istorie la Geneva
  • Automobilul german este disponibil in versiuni cu pana la 639 de cai
  • Varianta de top a fost scoasa recent pe strazi pentru un test de viteza
Distribuie pe Facebook

Pusa in miscare de o unitate V8 bi-turbo, care scoate 639 de cai din patru litri, versiunea de top a gamei AMG GT 4-Door Coupe ofera performante demne de un supercar. Fara niciun fel de exagerare.

Dezvelita in premiera mondiala chiar la inceputul acestei primaveri, cu ocazia Salonului Auto International de la Geneva, cea mai noua masina de la Mercedes stie cu siguranta cum sa impresioneze. Atat la nivel de aspect estetic, acolo unde caroseria de tip fastback, plina de elemente supradimensionate si detalii agresiv stilizate, atrage negresit numeroase priviri, cat si din punctul de vedere al pachetului tehnic, care culmineaza cu varianta de echipare AMG GT63 S.

Aceasta reprezinta, de altfel, si subiectul principal al urmatorului material video, care surprinde sportiva germana in cinci portiere cu pedala de acceleratie la podea, pana la 302 km/h. Dupa cum precizam insa si anterior, inca de la momentul lansarii oficiale, respectiva versiune de motorizare - care combina o unitate V8 biturbo de patru litri si 639 de cai putere cu o cutie automata in noua rapoarte si un sistem inteligent de tractiune integrala, are o viteza maxima de 315 km/h.

In ceea ce priveste acceleratia de la 0 la 100 de kilometri pe ora, noul Mercedes-AMG GT63 S reuseste sa duca la capat aceasta misiune in doar 3.2 secunde. Asa se face ca masina dezvelita in premiera mondiala chiar la inceputul primaverii, in cadrul evenimentului Geneva International Motor Show 2019, este mai rapida decat orice BMW vandut la momentul de fata, plus cateva modele din segmentul destinat supercarurilor - inclusiv Ferrari 458 sau Lamborghini Huracan.

Spre dezamagirea celor care se visau deja la volanul sportivei germane in cinci portiere, aceasta vine insa cu o nota de plata greu de digerat. Pentru a se bucura de cifrele si numerele insirate in randurile de mai sus, cumparatorul are de scos din buzunare suma de 171.124 de euro - pret care nu cuprinde si costul optionalelor, in valoare totala de peste... 50.000 de euro sau, de dragul comparatiei, cam cat trebuie sa platesti pentru un E-Class de ultima generatie.

Distribuie pe Facebook
mai multe