Noua masina de la Porsche e diferita de tot ce ofera nemtii acum, pe piata. Cortul si lopetile sunt optionale

Noua masina de la Porsche e diferita de tot ce ofera nemtii acum, pe piata. Cortul si lopetile sunt optionale
  • Noua masina de la Porsche e diferita...
  • ... de tot ce ofera nemtii acum, pe piata
  • Cortul si lopetile sunt optionale
Distribuie pe Facebook

Sub capota, propulsia este asigurata de un benzinar in sase cilindri - cu doua turbine si capacitatea de 3.0 litri, proiectat pentru a livra persoanei de la volan undeva in jurul a 480 de cai putere si 570 de Newton-Metri.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de patru ani, inca din ultima parte a lui 2018, cea mai recenta generatie a legendarei sportive vandute de Porsche sub numele de 911 isi intampina cumparatorii, zilele acestea, in nenumarate versiuni si configuratii. Printre multiplele optiuni propuse de conducerea celebrei companii cu sediul in Stuttgart se regaseste, mai nou, si o varianta comercializata sub indicativul 911 Dakar, respectivul vehicul remarcandu-se in special prin garda la sol cu pana la 80 de milimetri mai mare comparativ cu un 911 Carrera cu suspensie sport, anunta nemtii.

Porsche 911 Dakar

Oferita in schimbul unei sume ce porneste de la 222.020 de euro - in doar 2.500 de exemplare, nonconformista reteta continua cu un motor biturbo in sase cilindri, cu capacitate de 3.0 litri, ce lucreaza alaturi de o transmisie automata cu opt rapoarte si dublu ambreiaj pentru a livra rotilor de pe ambele punti un total de aproximativ 480 de cai putere si 570 de Newton-Metri, printre performantele promise clientilor reusind sa isi faca loc atat un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratia la podea, intr-un timp de numai 3.4 secunde, cat si o viteza de top...

... limitata la pragul de 240 de kilometri pe ora. Seria elementelor mai mult sau mai putin obisnuite cuprinde inclusiv doua moduri noi de rulare: Rallye si Offroad, plus anvelope Pirelli Scorpion All Terrain Plus de 245 / 45 ZR19 pe puntea fata, respectiv 295 / 40 ZR20 pe puntea spate. Acelasi 911 Dakar se va mai putea lauda insa si cu directie integrala, cu bare anti-ruliu, cu un eleron fix, realizat din fibra de carbon, cu o vopsea exterioara inspirata de castigatorul Raliului Paris - Dakar din anul 1984, cu detalii interioare din Race-Tex, dar si cu un cort, cu canistre de apa / benzina, lopeti pliabile.

Porsche 911 Dakar

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (26) Poze Porsche 911 Dakar
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 21 Noiembrie 2022