Noua masina de la Porsche e nebunie curata: are motor care se tureaza pana la 9.000 rpm! Cum arata in realitate

Noua masina de la Porsche e nebunie curata: are motor care se tureaza pana la 9.000 rpm! Cum arata in realitate
  • Noua masina de la Porsche e nebunie curata
  • Are motor care se tureaza pana la 9.000 rpm!
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Seria vestilor bune continua, mai mult sau mai putin surprinzator, cu un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora in doar 3.4 secunde.

Anuntata cu numai doua zile in urma - chiar la jumatatea acestei saptamani, cea mai noua aroma destinata consumatorilor de Porsche 718 Spyder nu mai necesita niciun fel de introducere ori prezentare. Asteptata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri - la vanzare, pe parcursul urmatoarelor luni, in a doua parte a anului curent, respectiva savoare se remarca in special prin prizele supradimensionate de aer de la nivelul spoilerului fata, insa nici capota ventilata a motorului, sculptata din fibra de carbon, sau pragurile laterale proeminente nu ar trebui sa treaca intocmai neobservate.

Reteta caracteristica departamentului exterior continua, printre altele, cu un set de jante realizate fie din aluminiu, fie din magneziu - in functie de preferintele fiecarui cumparator in parte, plus un difuzor posterior masiv, condimentat cu o pereche de evacuari sport, in timp ce meniul de la interior cuprinde inclusiv un volan cu design in trei spite si scaune de tip scoica, confectionate, la randul lor, din fibra de carbon, cu precizarea ca din peisaj nu lipsesc, ba dimpotriva, am putea spune, nici insertiile din piele, cusaturile contrastante, accentele de Race-Tex, vitezometrul gradat pana la o viteza de 330 de kilometri pe ora, sistemul de navigatie etc.

Comercializata la preturi incepand de la suma de 155.750 de euro, aceeasi extrema versiune 718 Spyder RS a mai pregatit - totodata, si un propulsor in sase cilindri, cu capacitatea de 3.996 de centimetri cubi, proiectat special pentru a livra rotilor de la nivelul puntii spate undeva in jurul a 500 de cai putere. O transmisie automata in sapte rapoarte, cu dublu ambreiaj, completeaza fisa cu specificatii de ordin tehnic, astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in cazul de fata, intr-un timp deloc neglijabil - de 3.4 secunde.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 19 Mai 2023