Noul Audi RS3 Facelift a debutat oficial. Cel mai recent model de inalta performanta al nemtilor se lauda cu o motorizare turbo in cinci cilindri si un design mai agresiv ca oricand. Cum arata in realitate

Noul Audi RS3 Facelift a debutat oficial. Cel mai recent model de inalta performanta al nemtilor se lauda cu o motorizare turbo in cinci cilindri si un design mai agresiv ca oricand. Cum arata in realitate
  • Noul Audi RS3 Facelift a debutat oficial
  • Cel mai recent model de inalta performanta al nemtilor se lauda cu o motorizare turbo in cinci cilindri si un design mai agresiv ca oricand
  • Cum arata in realitate
Trimite unui prieten

Conceput pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW M2 sau Mercedes-AMG A45, respectivul vehicul pluseaza cu o instalatie audio de inalta fidelitate. Cu 15 boxe in dotare. Important de adaugat.

Anuntata in urma cu mai putin de 30 de zile, chiar la finele lui august 2024, mult anticipata versiune imbunatatita a spectaculosului Audi RS3 stie - cu siguranta, cum sa impresioneze. Privita de la exterior, cea mai noua masina de inalta performanta a nemtilor se remarca in special prin design-ul mai agresiv ca oricand al caroseriei - accentuat de jantele cu diametrul de 19 inch, confectionate din aliaj usor, pe cand interiorul iese numaidecat in evidenta prin ceasurile de bord digitale si scaunele cu functii de actionare electrica, incalzire, masaj, cu precizarea ca din cabina nu lipsesc nici ecranul tactil cu diagonala de 10.1 inch, nici tapiteria realizata din piele Nappa.

Oferita pentru a concura impotriva unor rivali precum BMW M2 ori Mercedes-AMG A45, daca mai era necesara o asemenea completare, respectiva creatie pluseaza cu faruri servite alaturi de tehnologia Matrix LED, cu senzori de parcare fata si spate, cu stopuri condimentate cu semnalizare dinamica, cu seria principalelor puncte de atractie cuprinzand inclusiv un sistem audio de inalta fidelitate - cu 15 difuzoare in echipare, iluminare ambientala, afisaj pe parbriz, statie pentru incarcarea wireless a dispozitivelor mobile smart. Si - nu in ultimul rand, volan in trei spite.

Sub capota, noul Audi RS3 Facelift se bucura - si de data aceasta, de prezenta unui motor TFSI cu o capacitate de 2.480 de centimetri cubi, cu cel mai recent model de inalta performanta al nemtilor promitand un total de nici mai mult, nici mai putin de 400 de cai putere, livrat ambelor punti. Drept urmare - cu pedala de acceleratie blocata la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea intr-un interval deloc neglijabil, de 3.8 secunde, pe cand viteza de top este limitata electronic la pragul de 250 de kilometri pe ora, cu mentiunea ca media consumului de carburant nu depaseste 9.3 - 9.5 litri la 100 de kilometri.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 13 Septembrie 2024