Noul Porsche 911 Dakar, fotografiat pentru prima oara in Romania! Supercarul cu alura de SUV e construit in numai 2.500 de unitati!

Noul Porsche 911 Dakar, fotografiat pentru prima oara in Romania! Supercarul cu alura de SUV e construit in numai 2.500 de unitati!
  • Noul Porsche 911 Dakar, fotografiat pentru prima oara in Romania!
  • Supercarul cu alura de SUV e construit in numai 2.500 de unitati!
Distribuie pe Facebook

Sub capota, un propulsor in sase cilindri, cu doua turbine si capacitatea de 2.981 de centimetri cubi, lucreaza alaturi de o transmisie automata in opt rapoarte, cu dublu ambreiaj, pentru a livra rotilor de pe ambele punti undeva in jurul a 480 de cai putere. Plus 570 de Newton-Metri.

Dezvaluit, in premiera publica, acum mai bine de cinci ani - cu ocazia editiei din 2018 a celebrului Salon Auto International de la Los Angeles, cel mai recent Porsche 911 din istorie isi intampina, in aceste zile, cumparatorii intr-un numar considerabil de versiuni si, totodata, de configuratii. Printre multplele optiuni oferite clientilor cu resurse financiare serioase si, de asemenea, cu dare de mana se regaseste - pentru prima data, si o varianta Porsche 911 Dakar, comercializata la preturi incepand de la suma de 222.020 de euro.

Echipata cu un propulsor in sase cilindri, cu doua turbine si capacitatea de 2.981 de centimetri cubi, la care se adauga o transmisie automata in opt rapoarte - cu dublu ambreiaj in dotare, noua sportiva cu alura de crossover se lauda cu un total de 480 de cai putere, plus 570 de Newton-Metri. Livrat rotilor de pe ambele punti, de unde si un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora - cu pedala de acceleratie la podea, in aproximativ 3.4 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursunea, din motive simplu de inteles, pana la 240 de kilometri pe ora, un consum mediu de carburant de circa 11.3 litri la 100 de kilometri, echivalent cu emisii medii de dioxid de carbon de 256 de grame pe kilometru, completand fisa tehnica.

Acelasi prim Porsche 911 Dakar din istorie se mai poate lauda - dupa cum precizam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, in noiembrie 2022, atat cu o garda la sol extrem de generoasa, cu pana la 80 de milimetri mai mare comparativ cu un Porsche 911 Carrera cu o suspensie sport, cat si cu anvelope Pirelli Scorpion All Terrain Plus in dimensiunea 245 / 45 ZR19, respectiv 295 / 40 ZR20. Alte elemente si detalii cuprind inclusiv o vopsea exterioara inspirata de castigatorul editiei de acum 40 de ani a legendarului Raliu Paris-Dakar, un interior imbracat in Race-Tex, scaune a la Porsche 911 GT3, instrumente de bord partial digitale, un volan multifunctional, in trei spite, o instalatie de climatizare cu reglare pe doua zone, un sistem audio de inalta fidelitate, de la Burmester, doua moduri de rulare proaspat aparute in peisaj - Rallye si Offroad, directie integrala.

Porsche 911 Dakar in Bucuresti

Porsche 911 Dakar in Bucuresti

Porsche 911 Dakar in Bucuresti

Porsche 911 Dakar in Bucuresti

Sursa Foto: Autogespot

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Porsche 911 Dakar in Bucuresti
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 15 Aprilie 2024