Nu are rival. Noua masina de la Mercedes face suta in doar 2.9 secunde si bate tot de la Audi si BMW

Nu are rival. Noua masina de la Mercedes face suta in doar 2.9 secunde si bate tot de la Audi si BMW
  • Nu are rival
  • Noua masina de la Mercedes face suta in doar 2.9 secunde
  • Bate tot de la Audi si BMW
Distribuie pe Facebook

Cu pedala de acceleratie la podea, acul vitezometrului urca pana la 316 kilometri pe ora. Conform primelor informatii si detalii date publicitatii.

Prezentat publicului larg acum mai bine de trei ani, primul Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe din istorie se vinde zilele acestea in multiple versiuni si configuratii. Printre optiunile puse la dispozitia clientilor se regaseste, mai nou, si o varianta pe nume 63 S E Performance, acompaniata de un sistem de propulsie plug-in hybrid.

Formata dintr-un benzinar V8 bi-turbo, cu capacitatea cilindrica de patru litri, si un motor electric cu o baterie de 6.1 kWh, plus propria cutie, cu doua trepte de viteza, respectiva solutie se traduce printr-un total de pana la 843 CP. Suna bine, nu-i asa?

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mult mai impresionant este insa cuplul, ce variaza intre 1.010 si 1.470 Nm, potrivit primelor informatii si detalii oferite publicitatii. Astfel, cu pedala de acceleratie la podea, primul Mercedes-AMG 63 S E Performance din istorie are nevoie de doar 2.9 secunde pentru a rezolva problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora.

Aceeasi fisa cu specificatii de ordin tehnic cuprinde inclusiv o viteza maxima de 316 kilometri pe ora. Plus un consum mediu de carburant de aproximativ 8.6 litri la 100 de kilometri si o autonomie de pana la 12 kilometri in modul suta la suta electric.

In plan vizual, lista atractiilor principale debuteaza cu spoilerele agresiv stilizate si jantele uriase, reteta specifica departamentului exterior continuand cu pragurile proeminente si evacuarea cvadrupla. La interior, in schimb, noul Mercedes-AMG 63 S E Performance ofera scaune sport, dar si volan cu parte inferioara plata s.a.m.d.

Nota de plata nu reprezinta decat un mare mister, insa printre dotarile disponibile in standard se numara si suspensia pe aer AMG Ride Control+, discurile de franare ceramice. Plus panoul de instrumente Widescreen Cockpit cu doua ecrane color.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (61) Poze Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
mai multe