Nu este noul Rolls-Royce Cullinan, ci Toyota Century! Cea de-a patra generatie a luxosului model japonez debuteaza oficial cu scaune spate care se inclina si un design patratos, inspirat de exclusivistul SUV din Marea Britanie. Cum arata in realitate

Nu este noul Rolls-Royce Cullinan, ci Toyota Century! Cea de-a patra generatie a luxosului model japonez debuteaza oficial cu scaune spate care se inclina si un design patratos, inspirat de exclusivistul SUV din Marea Britanie. Cum arata in realitate
  • Nu este noul Rolls-Royce Cullinan, ci Toyota Century!
  • Cea de-a patra generatie a luxosului model japonez debuteaza oficial cu scaune spate care se inclina si un design patratos, inspirat de exclusivistul SUV din Marea Britanie.
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Disponibil deja la comanda, la preturi ce pornesc de la echivalentul unei sume de 157.871 de euro, respectivul vehicul combina un motor aspirat cu sase cilindri in V si capacitate de 3.5 litri, pe benzina, cu doua unitati electrice, plus o baterie litiu-ion de 51 Ah.

Anuntata oficial acum mai bine de noua saptamani si jumatate, inca din prima parte a lunii septembrie, cea de-a patra generatie a legendarei Toyota Century stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Acompaniata atat de o lungime de 5.2 metri, cat si de un ampatament care masoara 2.95 metri - dupa cate se precizeaza intr-un comunicat pus la dispozitia presei, noua masina a japonezilor se remarca in special prin design-ul patratos al caroseriei, influentat de extravagantul Rolls-Royce Cullinan din Marea Britanie, insa nici blocurile optice duble, aripile proeminente sau jantele confectionate din aliaj usor, cu un diametru de pana la 22 de inch in dotare, nu vor trece intocmai neobservate; ba dimpotriva, am putea spune.

In cabina, departe de privirile insistente ale curiosilor, reteta in cauza debuteaza cu o tapiterie realizata din piele reala si scaune spate individuale - ce se inclina pentru o doza extra de confort, seria atractiilor interioare cuprinzand inclusiv sistem audio de inalta fidelitate, instalatie de climatizare automata, instrumente de bord digitale ori masute retractabile, de exemplu, Meniul specific impozantului vehicul continua - asa cum mentionam, de altfel, si anterior, la momentul premierei mondiale, cu un ansamblu plug-in hybrid compus dintr-o unitate V6 de 3.456 de centimetri cubi, pe benzina, aspirata natural, acesteia alaturandu-i-se doua motoare electrice, insotite de o baterie litiu-ion de 51 Ah, pentru un total de 406 CP, livrat tractiunii integrale prezente pe lista cu echipamente standard.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 2 Februarie 2024