Oficial: Porsche ne face cunostinta cu noile 911 Turbo si 911 Turbo S

2013 reprezinta un moment important in istoria germanilor de la Porsche, anul acesta marcand atat 50 de ani de la nasterea legendei 911, cat si patru decenii de la aparitia iconicului 911 Turbo. Drept urmare, pentru a celebra asa cum se cuvine cele doua aniversari memorabile, constructorul din Stuttgart a venit la finele saptamanii trecute cu cea mai noua generatie a modelelor 911 Turbo si 911 Turbo S.
Distribuie pe Facebook

Mai puternic, mai rapid si mai impresionant ca oricand.

Propulsat de acelasi 3.8 bi-turbo in sase cilindri precum generatia anterioara, dar imbunatatit pentru a pune la dispozitia celui aflat la volan undeva in jurul a 520 cai putere si 660 Newton-Metri (710 Nm cu ajutorul functiei Overboost), noul Porsche 911 Turbo are nevoie de numai 3.2 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 kilometri pe ora. De asemenea, acceleratia de la 0 la 200 km/h se realizeaza in doar 10.8 secunde, in timp ce viteaza maxima se situeaza in jurul valorii de 315 kilometri pe ora.

Porsche 911 Turbo S

Asta pe de-o parte. Pe de cealalta parte, noul Porsche 911 Turbo S se poate lauda cu prezenta unui 3.8 bi-turbo in sase cilindri capabil sa genereze nici mai mult, nici mai putin de 560 cai putere si 700 Newton-Metri (750 Nm cu ajutorul functiei Overboost), cifre arhisuficiente pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 3.1 secunde, respectiv o acceleratie de la 0 la 200 km/h in 10.3 secunde. In ceea ce priveste viteza maxima, supercarul constructorului din Stuttgart se poate lauda in cazul de fata cu 318 kilometri pe ora.

Porsche 911 Turbo S

Important de precizat, atat noul Porsche 911 Turbo, cat si ultimul Porsche 911 Turbo S beneficiaza exclusiv de o transmisie PDK cu sapte rapoarte, ce livreaza intreaga putere tuturor celor patru roti. Mai mult de-atat, nu lipsesc din meniu nici elementele aerodinamice active, sistemul de directie ce permite si virarea rotilor posterioare, suspensia inteligenta, franele cu discuri ceramice sau sistemul start-stop, ce permite celor doua automobile germane de inalta performanta sa inregistreze un consum de carburant de numai 9.7 litri la 100 de kilometri.

Porsche 911 Turbo S

In ceea ce priveste aspectul estetic, cea mai noua generatie a modelelor Porsche 911 Turbo si 911 Turbo S se remarca printr-un plus considerabil de agresivitate, cresterea in latime a partii posterioare cu pana la 28 de milimetri - comparativ cu modelul Carrera 4 / 4S, reprezentand elementul principal de atractie al celor doua automobile din Stuttgart. De asemenea, nu vor fi trecute cu vederea nici caracteristicile unice ale spoilerelor fata / spate, capotei motorului sau sistemului de evacuare, dar nici jantele finisate in doua culori, inzestrate cu prindere centrala.

Porsche 911 Turbo S

Interiorul ramane complet neschimbat, comparativ cu celelalte versiuni ale modelului Porsche 991, insa ofera in schimb o lista generaoasa cu echipamente si optiuni - un lucru oarecum de inteles, daca tinem cont ca noul Porsche 911 Turbo are un pret de pornire de 162.055 euro, in timp ce varianta Porsche 911 Turbo S este disponibila contra unei sume minime de 195.256 euro.

Porsche 911 Turbo S

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze Porsche 911 Turbo S
mai multe