Pariu ca o sa-l vezi la fiecare colt de strada din Romania? Mercedes prezinta oficial noul AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ cu motor de 3.0 litri si 544 CP

Pariu ca o sa-l vezi la fiecare colt de strada din Romania? Mercedes prezinta oficial noul AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ cu motor de 3.0 litri si 544 CP
  • Pariu ca o sa-l vezi la fiecare colt de strada din Romania?
  • Mercedes prezinta oficial noul AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ cu motor de 3.0 litri si 544 CP
Distribuie pe Facebook

Gandit special pentru a concura impotriva unor nume precum BMW X5 M50i, spectaculosul model al diviziei din Affalterbach pluseaza cu un 0 - 100 km/h in fix 4.7 secunde.

O motorizare cu sase cilindri in linie si capacitatea de 2.999 de centimetri cubi, care lucreaza alaturi de un sistem mild-hybrid la 48 de volti pentru a livra persoanei de la volan pana la 457 de cai putere. Prin urmare, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi va gasi rezolvarea, cu pedala de acceleratie la podea, in exact 5.0 secunde.

Cu o astfel de fisa cu specificatii de ordin tehnic in echipare, actualul Mercedes-AMG GLE 53 4Matic+ ocupa un loc fruntas in topul celor mai performante SUV-uri lansate vreodata. Exista insa loc si de mai bine: fa cunostinta cu primul AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ din istoria companiei Mercedes!

Mercedes‑AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+

Mercedes‑AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+

Anuntat oficial in cursul zilei de vineri, cu doar cateva clipe in urma, impresionantul produs se bucura, la randul lui, de un propulsor I6 de 3.0 litri, unitatea mentionata anterior fiind totusi modificata pentru a dezvolta 449 CP. Lista principalelor noutati culmineaza cu motorul electric menit sa inlocuiasca sistemul MHEV la 48V, de unde si totalul de 544 de cai putere.

Rezultatul? Impozantul Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ necesita, dupa cate se precizeaza si in cadrul unui comunicat pus la dispozitia presei, numai 4.7 secunde pentru a indeplini misiunea 0 - 100 km/h, seria vestilor bune cuprinzand inclusiv un consum mediu de 1.3 litri la 100 de kilometri!

Datorita bateriei litiu-ion de 31.2 kWh, una dintre cele mai mari instalate vreodata pe un vehicul dotat cu un sistem plug-in hybrid, modul de rulare EV este disponibil pentru 80 - 86 km, daca vine vorba despre versiunea traditionata, varianta cu alura de Coupe promitand sa parcurga 82 - 87 de kilometri. Cu zero emisii de dioxid de carbon, oarecum inutil de adaugat.

Mercedes‑AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+

Mercedes‑AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+

In ceea ce priveste reteta caracteristica departamentului stilistic, printre multiplele ingrediente ce dau savoare noului Mercedes-AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ se numara si un spoiler fata redesenat, cu prize supradimensionate de aer. Caruia i se alatura celebra grila Panamericana cu lamele verticale.

Tot la nivelul partii frontale a caroseriei, concurentul actualului BMW X5 M50i se mai poate lauda si cu o capota atent sculptata, cu nervuri. Privit din profil, acesta ofera atat praguri laterale proeminente, cat si jante cu diametrul de 21 de inch, in spatele carora se ascund discuri de franare de pana la 400 de milimetri, in timp ce partea posterioara se remarca in special prin difuzorul masiv.

La interior, departe de privirile insistente ale curiosilor, primul AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+ de la Mercedes a pregatit si scaune sport, un volan cu design in trei spite, o climatizare cu reglare automata a temperaturii, boxe de inalta fidelitate, semnate de Burmester. Plus ceasuri de bord digitale.

Mercedes‑AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+

Mercedes‑AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (33) Poze Mercedes‑AMG GLE 53 Hybrid 4Matic+
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 27 Octombrie 2023