Porsche 911 Turbo - Tot ce trebuie sa stii despre noua generatie

Porsche 911 Turbo - Tot ce trebuie sa stii despre noua generatie
Au mai ramas doar cateva luni pana la mult anticipatul sau debut, insa noul Porsche 991 Turbo nu mai reprezinta deja nici un secret pentru nimeni. Cel putin din punct de vedere estetic. In ceea ce priveste aspectul tehnic insa, trebuie mentionat ca avem cateva informatii destul de interesante cu privire la urmatoarea generatie a supercarului din Stuttgart.
Distribuie pe Facebook

Iata care sunt acestea:

  • Ca mai toate noile supercaruri lansate pe piata in ultima perioada de timp, si urmatoarea generatie a legendarului Porsche 911 Turbo va beneficia de elemente aerodinamice active. Drept urmare, viitorul Turbo S va putea accelera pana dupa pragul celor 330 km/h atunci cand va fi echipat cu pneurile "corecte" - anvelopele oferite in echiparea standard vor limita viteza maxima la "numai" 315 kilometri pe ora;
  • Atunci cand se va opta pentru sistemul de franare ceramic disponibil in mod optional, urmatoarea generatie a legendarului Porsche 911 Turbo se va putea mandri cu discuri de dimensiuni mai mult decat generoase. Vorbim mai exact de discuri de franare ce masoara 16.1 inci pe fata, respectiv 15.4 inci pe spate;
  • Spre deosebire de modelele anterioare, urmatoarea generatie a legendarului Porsche 911 Turbo nu va mai fi la fel de lata precum versiunea Carrera 4, ci va creste in latime cu alti aproximativ 28 de milimetri. Drept urmare, viitorul Porsche 991 Turbo va fi mai lat cu pana la circa 71 de milimetri comparativ cu varianta standard 991 Carrera.
  • Asemeni recent-lansatului 911 GT3, si urmatoarea generatie a legendarului Porsche 911 Turbo va renunta la serviciile transmisiei manuale pentru a se bucura din plin de avantajele puse la dispozitie de unitatea PDK cu sapte trepte si dublu ambreiaj. Si tot asemeni recent-lansatului 911 GT3, noul Porsche 911 Turbo va veni la pachet si cu un sistem ce permite (si) virarea rotilor posterioare;
  • Spre deosebire de modelul anterior, urmatoarea generatie a legendarului Porsche 911 Turbo va gazdui sub capota nu mai putin de 520 cai putere si 650 Newton-Metri, in timp ce versiunea Turbo S va pune la dispozitia celui aflat la volan undeva in jurul a 560 cai putere si 700 Newton-Metri. De asemenea, ambele variante se vor putea lauda cu un plus de 50 Nm, valabil timp de zece secunde, multumita functiei Overboost;
  • In ciuda faptului ca va aduce un surplus de putere, urmatoarea generatie a legendarului Porsche 911 Turbo promite o reducere a consumului de carburant cu pana la 13 procente comparativ cu predecesorul sau. Performanta se datoreaza in special sistemului Start / Stop livrat in standard, sistem ce opreste complet motorul atunci cand viteza de rulare scade sub pragul celor 7 km/h;
  • Si daca tot veni vorba de performante, iata si cifre si numere care conteaza mult mai mult decat valorile asociate consumului de carburant: urmatoarea generatie a legendarului Porsche 911 Turbo va accelera de la 0 la 100 km/h in aproximativ trei secunde, in timp ce deja clasicul tur la Nurburgring il va parcurge in mai putin de sapte minute si 30 de secunde, o performanta reusita candva si de supercarul Carrera GT.

Cam acestea ar fi informatiile disponibile la acest moment cu privire la viitorul Porsche 911 Turbo. Daca totul decurge dupa planurile constructorului din Stuttgart si ultimele zvonuri se dovedesc a fi adevarate, atunci cu urmatoarea generatie a automobilului german de inalta performanta ne vom intalni chiar in toamna acestui an, in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Distribuie pe Facebook
mai multe