Porsche a construit un motor supraalimentat cu patru turbine, dar nu a spus niciodata acest lucru. Pana acum cateva zile

Porsche a construit un motor supraalimentat cu patru turbine, dar nu a spus niciodata acest lucru. Pana acum cateva zile
  • Porsche a construit un motor supraalimentat cu patru turbine...
  • ... dar nu a spus niciodata acest lucru
  • Pana acum cateva zile
Trimite unui prieten

Respectivul agregat a fost la un pas sa ajunga sub capota vechiului 911 Turbo, insa nemtii s-au razgandit in ultimul moment.

Dezvelit publicului larg in urma cu aproximativ zece ani si disponibil - aparent, pana in 2019, super produsul comercializat de oficialii companiei Porsche sub denumirea de 991 Turbo a reusit sa impresioneze intreaga planeta. In special prin motorizarea prezenta la datorie, o unitate in sase cilindri, cu o capacitate de 3.8 litri si un sistem de supraalimentare compus din doua turbine, livrand rotilor de pe ambele punti o putere de pana la 540 CP, indeajuns pentru un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in doar 3.0 secunde, plus o viteza de top de 320 de kilometri pe ora.

Unul dintre cele mai performante modele de serie ale istoriei, vechiul 911 Turbo ar fi putut oferi un propulsor diferit sub capota, surse din conducerea marcii cu sediul in Stuttgart dezvaluind de curand - pe parcursul zilelor precedente, ca versiunea cu pricina a jonglat cu ideea adoptarii unui benzinar de doar trei litri, dar cu un numar dublu de turbine, respectiv patru; din nefericire, valorile caracteristice acestuia nu reprezinta - mai mult sau mai putin surprinzator, de la persoana la persoana, decat un mare mister, singura cunoscuta constand in motivul pentru care nu a mai ajuns sub capota: costurile uriase de reparatie in cazul unui accident.

Porsche 911 Turbo Facelift

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 6 Aprilie 2023