Porsche-ul asta a uimit internetul. Numai culoarea exterioara costa peste 80.000 de euro

Porsche-ul asta a uimit internetul. Numai culoarea exterioara costa peste 80.000 de euro
  • Porsche-ul a fost configurat prin programul Exclusive Manufaktur
  • Nuanta exterioara a costat peste 80.000 de euro
  • Culoarea face parte din gama Chromaflair
Distribuie pe Facebook

Acest Porsche 911 Turbo S vine alaturi de o lista de dotari impresionanta. Proprietarul si-a configurat masina prin programul Porsche Exclusive Manufaktur si a platit numai pe nuanta exterioara peste 80.000 de euro.

De-a lungul anilor, marii constructori de automobile au fost nevoiti sa gaseasca tot felul de metode prin care sa-si satisfaca clientii si sa isi diferentieze produsele de restul lumii. Asa au aparut programele de personalizare, cu ajutorul carora iti poti configura masina dupa bunul tau plac.

Englezii de la Bentley au divizia Mulliner, bavarezii de la BMW au colectia Individual iar Porsche are programul Exclusive Manufaktur. Acestea includ de la materiale speciale la finisaje personalizate sau culori care nu se regasesc in paleta obisnuita.

Porsche 911 Turbo S Exclusive Manufaktur

Spre exemplu, proprietarul acestui 911 Turbo S a vrut ca masina lui sa fie speciala, asa ca si-a configurat-o prin intermediul programului Porsche Exclusive Manufaktur. Lista completa de dotari nu a fost publicata, insa se pot observa jantele cu prindere centrala si o culoare deosebita.

Cativa fanatici ai brand-ului din Stuttgart au facut mai multe sapaturi si au aflat ca nuanta poarta numele de Phyton Green si face parte din asa-numita gama Chromaflair. Pana aici nimic neobisnuit. Ei bine, partea cu adevarat interesanta este pretul: 82.645 de euro.

Ca o comparatie, un Porsche 718 pleaca de la 52.000 de euro in Germania, un Macan de la 56.000 iar un Cayenne de la 70.000 de euro. Ai prins ideea, nu?

Porsche 911 Turbo S Exclusive Manufaktur

De vreme ce nu avem nicio informatie despre habitaclu, trecem la departamentul tehnic. Aici, Porsche-ul 911 Turbo S vine cu un propulsor Boxer de 3.8 litri, capabil de 580 de cai putere la 6.750 de rotatii pe minut si 750 Nm cuplu cu functia de Overboost si pachetul Chrono.

Potrivit datelor oficiale, masina atinge 100 de km/h in doar 2,9 secunde. Cu pedala la fund, 911 Turbo S ajunge la 200 de km/h in 9,9 secunde si are o viteza maxima de 330 de km/h.

Distribuie pe Facebook
mai multe