Praga R1 - Supercarul ceh de... 210 cai putere

Praga R1 - Supercarul ceh de... 210 cai putere
Nu este chiar cel mai puternic supercar vazut vreodata. Ba din contra. Cu toate acestea, nu se poate spune insa nici ca noul Praga R1 dezamageste din punct de vedere al performantelor livrate. Iar asta din doua motive: 1. aerodinamica exemplara; 2. raportul putere / masa de 356 cai per tona.
Distribuie pe Facebook
Din nefericire, nu avem nici un fel de cifra, numar sau valoare asociata acceleratiei de la 0 la 100 km/h sau vitezei maxime pentru a demonstra cele afirmate mai sus, insa merita mentionat ca noul Praga R1 este livrat la pachet in compania unui propulsor de doi litri, de provenienta RenaultSport, capabil sa puna la dispozitia celui aflat la volan undeva in jurul a 210 cai putere. Intr-adevar, nu suna chiar impresionant. Cu toate acestea, supercarul ceh cantareste numai 590 de kilograme, de aici rezultand un raport putere / masa de aproximativ 356 cai per tona.

Praga R1

Se adauga de asemenea si un sistem de tractiune spate, plus transmisie secventiala cu sase rapoarte, pachetul tehnic continuand cu diferentialul blocabil si structura monococa realizata din fibra de carbon. Mai mult de atat, viitorii cumparatori vor primi si amortizoare Koni, ambreiaj AP Racing, plus unitate de control marca Motec, rezultatul final fiind condimentat cu o aerodinamica exemplara, specifica unui automobil de curse. Asta fiindca noul Praga R1 chiar este un automobil de curse, supercarul ceh nefiind omologat pentru a putea circula pe drumurile publice.

Praga R1

Pentru cei interesati, noul Praga R1 va fi construit manual in Republica Ceha si va fi disponibil la vanzare contra unei sume de minim 98.000 euro.

Praga R1 in actiune

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Praga R1
mai multe