Regreta si azi ziua in care a cumparat-o. Doar cutia de viteze il costa acum o treime din cat a platit pe masina cu motor V10

Regreta si azi ziua in care a cumparat-o. Doar cutia de viteze il costa acum o treime din cat a platit pe masina cu motor V10
  • Regreta si azi ziua in care a cumparat-o
  • Doar cutia de viteze il costa acum o treime din cat a platit pe masina cu motor V10
Distribuie pe Facebook

Prin comparatie, pretul manoperei - ce se invarte in jurul sumei de 2.289 de lire, pare un adevarat chilipir.

Dezvelita publicului larg in urma cu mai bine de sase ani si disponibila alaturi de un motor V10 de 5.2 litri - ce livreaza persoanei de la volan intre 540 si 620 de cai, in functie de versiunea pentru care s-a optat, actuala generatie a sportivei cunoscute sub numele de Audi R8 ocupa un loc fruntas in topul celor mai puternice masini de serie ale planetei. Aceasta este - totodata, si una dintre cele mai rapide, varianta R8 Coupe V10 performance quattro promitand sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in numai 3.1 secunde, ulterior continuandu-si incursiunea pana la o viteza maxima de 331 de kilometri pe ora, potrivit fisei tehnice.

Un Audi R8 de generatie a doua reprezinta, de altfel, si subiectul principal al acestui material - cu mentiunea ca respectivul exemplar a reusit sa se faca remarcat si sa impresioneze nu prin performantele sale in linie dreapta, ci prin costul astronomic al pieselor de schimb si fiabilitatea discutabila.

Povestea incepe cu aproximativ zece luni in urma, cand un barbat din Nottingham a cumparat un R8 Spyder V10 quattro din 2017 - in schimbul unei sume de 87.000 de lire sterline, conform informatiilor prezentate in presa locala. Ulterior, acesta a mers in service pentru cateva reparatii minore si un nou set de anvelope, vizita in cauza traducandu-se, dupa spusele proprietarului, printr-o cheltuiala de circa 4.500 de lire sterline - o nimica toata in comparatie cu ceea ce avea sa urmeze, fara nicun fel de gluma sau exagerare.

La un drum efectuat cateva zile mai tarziu, respectivul Audi R8 Spyder V10 quattro a inceput sa scoata un sunet extrem de ciudat, ce crestea in frecventa si intensitate odata cu viteza de deplasare, a precizat Jim Street.

Barbatul a revenit - prin urmare, la reprezentanta unde a inlocuit anvelopele si alte cateva piese, in speranta ca va afla ce se intampla cu Audi-ul pe care a platit suma de 87.000 de lire sterline. Dupa doua saptamani a reusit sa afle - in cele din urma, ce probleme avea masina cu motor V10 de 5.2 litri: cutia de viteze, o automata cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj, se defectase si necesita inlocuirea, operatiunea cu pricina avand un cost ce se ridica la nici mai mult, nici mai putin de 31.289 de lire sterline, cu 29.000 de lire sterline fiind pretul transmisiei, iar restul de 2.289 de lire sterline al manoperei.

Cauza exacta a defectiunii respective nu ramane - din pacate, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, insa oficialii dealer-ului ce s-a ocupat cu constatarea sustin ca sportiva cu plafon retractabil realizat din material textil a fost modificata, in timp ce proprietarul neaga aceasta teorie si, in schimb, acuza Audi ca incearca sa ii cumpere masina la un pret derizoriu.

Audi R8 cu transmisia distrusa

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 15 Martie 2022