Sah la Audi RS6 Avant: Jaguar dezvaluie noul XFR-S Sportbrake!

Sah la Audi RS6 Avant: Jaguar dezvaluie noul XFR-S Sportbrake!
  • Jaguar a dezvaluit astazi noul XFR-S Sportbrake
  • Modelul ofera un V8 supraalimentat de 550 CP
  • Primii 100 km/h vin in doar 4.8 secunde
Distribuie pe Facebook

Asteptarea a luat sfarsit! Britanicii de la Jaguar au dezvaluit astazi primele fotografii si informatii oficiale ale noului XFR-S Sportbrake, un break capabil sa accelereze pana la 300 de kilometri pe ora!

Proiectat pentru a se lua la tranta cu ultimele generatii ale modelelor Audi RS6 Avant si Mercedes E63 AMG T-Modell, noul Jaguar XFR-S Sportbrake impresioneaza in special prin motorizarea sa supraalimentata, cu opt cilindri in V si capacitate de cinci litri, capabila sa puna la dispozitia rotilor spate nu mai putin de 550 cai putere si 680 Newton-Metri.

Jaguar XFR-S SportbrakeJaguar XFR-S Sportbrake

Jaguar XFR-S Sportbrake

Adaugam pe lista cu specificatii tehnice si o transmisie cu opt rapoarte, plus un diferential activ, primii 100 km/h venind astfel dupa doar 4.8 secunde! Viteza maxima? Ei bine, spre deosebire de rivalii sai, noul Jaguar XFR-S Sportbrake se poate lauda cu o limitare la pragul celor 300 de kilometri pe ora, detaliu care-l transforma in cel mai rapid break de serie al momentului!

Iar asta-i doar inceputul. Nu de alta, dar noul Jaguar XFR-S Sportbrake mai iese in evidenta si prin aspectul sau exterior complet neimblanzit, lista cu atractii principale incluzand numeroase artificii aerodinamice, precum spoilerul fata servit in compania unor prize de aer supradimensioate, capota ventilata a motorului, pragurile laterale proeminente, spoilerul spate cu difuzor inclus sau eleronul de dimensiuni generoase atasat plafonului.

Jaguar XFR-S SportbrakeJaguar XFR-S Sportbrake

Jaguar XFR-S SportbrakeJaguar XFR-S SportbrakeJaguar XFR-S SportbrakeJaguar XFR-S Sportbrake

De asemenea, nu vor fi trecute cu vederea nici extensiile uriase aplicate aripilor laterale sau jantele forjate Varuna pe 20 inci, meniul stilistic continuand cu scaunele fata sport, insertii de piele ce imita fibra de carbon, accentele de aluminiu si cusaturile contrastante care promit sa dea o savoare cu totul si cu totul speciala aspectului interior.

Asadar, acestea fiind spuse, se naste urmatoarea intrebare: Jaguar XFR-S Sportbrake, Audi RS6 Avant sau Mercedes E63 AMG T-Modell? Tu ce alegi?

Jaguar XFR-S SportbrakeJaguar XFR-S Sportbrake

Jaguar XFR-S Sportbrake

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (34) Poze Jaguar XFR-S Sportbrake
mai multe