Se vinde ca masina de lux, dar e plina de plastice ieftine. "Daca as plati 85000 dolari, nu as fi prea fericit sa vad asta"

Se vinde ca masina de lux, dar e plina de plastice ieftine. "Daca as plati 85000 dolari, nu as fi prea fericit sa vad asta"
  • Stelvio este primul SUV din istoria companiei Alfa Romeo
  • Modelul vine la vanzare si intr-o varianta Quadrofoglio
  • Versiunea de top ofera o motorizare cu peste 500 cai putere
Trimite unui prieten

In versiunea de top, noua Alfa Stelvio e o bestie de masina. Echipata cu o motorizare V6 bi-turbo, care dezvolta peste 500 de cai putere, italianca are nevoie de mai putin de patru secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h.

Fondata in urma cu mai bine de un secol, in orasul italian Milano, Alfa Romeo a oferit de-a lungul timpului automobile dintre cele mai variate. Chiar si asa, primul SUV din istoria companiei italiene a venit abia in anul 2016, atunci cand a debutat modelul Stelvio.

Proiectat pentru a concura impotriva unor nume precum Audi Q5, BMW X3, Mercedes GLC ori Jaguar F-Pace, acesta este disponibil la vanzare inclusiv intr-o varianta de performanta - comercializata sub indicativul Quadrofoglio, cu un V6 bi-turbo sub capota.

Despre noua Alfa Stelvio si a sa configuratie de top este vorba si in cazul de fata, SUV-ul italian cu peste 500 de cai putere in compartimentul reprezentand principalul subiect al urmatorului film. Film care scoata la iveala inclusiv cateva detalii de neconceput.

Cel mai suparator detaliu, imediat dupa problema legata de modul de functionare al semnalizarii, il reprezinta plasticele de la interior - in special ornamentul de pe tunelul central care gazduieste levierul schimbatorului de viteze si joystickul pentru modurile de rulare.

Pentru un automobil care costa 85.000 de dolari, asa cum se intampla in cazul acestei Alfe Stelvio Quadrofoglio, calitatea respectivului material este sub orice critica. "Daca as plati 85 de mii, nu as fi prea fericit sa vad asta", concluzioneaza realizatorul testului.

De partea sa, masina italiana are atat valorile din fisa tehnica - acolo unde punctul culminant il reprezinta timpul mai mic de patru secunde necesar realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h, cat si performantele din lumea reala, in speta recordul de la Nurburgring.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 22 August 2018