Toata lumea asteapta cu sufletul la gura urmatoarea miscare a bavarezilor. Denumirea inregistrata de BMW zilele acestea

Toata lumea asteapta cu sufletul la gura urmatoarea miscare a bavarezilor. Denumirea inregistrata de BMW zilele acestea
  • BMW a depus actele pentru inregistratea denumirii M7
  • Nu ar fi pentru prima oara cand compania ar detine acest nume
  • Ramane de vazut daca bavarezii il vor si folosi
Distribuie pe Facebook

In cazul in care va ajunge in cele din urma in showroom-uri, noul automobil de inalta performanta al companiei din Munchen ar putea imprumuta unitatea V8 de 4.4 litri si 600 CP a primului M5 cu tractiune integrala din istorie.

Dupa ani intregi de asteptare si nenumarate speculatii cu privire la acest subiect, BMW a luat intr-un final decizia de a lansa pe piata o versiune M a limuzinei Seria 7. Dezvelita in fata lumii intregi cu ocazia Salonului Auto de la Geneva din 2016, varianta M760Li xDrive nu este chiar masina la care visau fanii companiei bavareze.

Echipat cu un propulsor V12 bi-turbo de 6.6 litri si 610 cai putere, respectivul model pastreaza insa vie speranta ca, la un moment dat, mult visatul M7 va deveni realitate. La fel si informatiile pe care le vei citi in randurile urmatoare.

Conform site-ului Bimmerfest, BMW a depus de curand la Oficiul pentru Inventii si Marci din Statele Unite ale Americii toate documentele necesare inregistrarii acestei denumiri. Nu este totusi pentru prima oara cand se intampla asa ceva, compania bavareze chiar detinand anterior drepturile pentru numele in cauza.

Nu l-a folosit pana in prezent, dar l-ar putea folosi in viitor. Alaturi de motorul primului M5 cu tractiune integrala din istorie - un V8 bi-turbo de 4.4 litri si 600 cai putere - si sistemul xDrive, modelul M7 ar trebui sa fie imbatabil.

Pana ca BMW sa condimenteze lupta automobilelor de lux si cu o versiune full-M a limuzinei, amatorii genului sunt invitati sa arunce o privire inclusiv asupra proiectului Alpina B7. Care, ghici ce, mizeaza pe o formula care scoate la iveala inclusiv benzinar V8 bi-turbo de 4.4 litri si 600 cai putere, respectiv sistemul xDrive.

O cutie automata cu opt rapoarte completeza fisa tehnica a masinii din Buchloe, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza intr-un timp de numai 3.7 secunde. Viteza maxima: undeva in jurul a 330 de kilometri pe ora.

Distribuie pe Facebook
mai multe