Trebuie "doar" s-o desfaci in doua. Cum se schimba ambreiajul la o masina Ferrari F50

Trebuie "doar" s-o desfaci in doua. Cum se schimba ambreiajul la o masina Ferrari F50
  • Ferrari a lansat modelul F50 in anul 1995
  • Automobilul a primit sub capota un V12 de 520 CP
  • Productia a fost limitata la 349 exemplare
Distribuie pe Facebook

Un scurt material video care surprinde operatiunea de inlocuire a unui ambreiaj de Ferrari F50 face zilele acestea inconjurul internetului. Deloc surprinzator daca tinem cont de cum decurge "schimbul" respectiv.

Credeai ca la modelul tau construit in serie si echipat cu un motor frontal se schimba cu greu ambreiajul? Stai sa vezi prin ce chinuri groaznice trec mecanicii care primesc pe maini cheile unui Ferrari F50...

Pentru a ajunge la componentele ce necesita inlocuite, acestia trebuie "doar" sa desfaca in doua automobilul cu propulsor central si productie limitata. Exact ca in urmatorul material video, surprins in atelierul Joe Macari Servicing.

Inainte insa de a vedea cu exactitate despre ce anume este vorba, tinem sa reamintim ca vechiul F50 a debutat oficial in cursul anului 1995. Modelul in cauza a sosit la timp pentru aniversarea cu numarul 50 a Ferrari.

Sub capota, automobilul respectiv gazduieste o unitate aspirata cu 12 cilindri in V si capacitatea de 4.7 litri. Puterea maxima de 520 CP ajunge la rotile spate prin intermediul unei cutii manuale in sase rapoarte si a unui diferential LSD.

Fisa tehnica a vechiului Ferrari F50 se incheie intr-un final cu greutatea de numai 1.230 kg. Drept urmare, acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in 3.87 secunde, in timp ce viteza maxima este de 325 km/h.

Asa cum precizam inclusiv anterior, modelul cu pricina a fost disponibil la vanzare intr-o productie extrem de limitata. Mai precis, doar 349 de exemplare au iesit vreme de doi ani, pana in 1997, de pe linia de asamblare a companiei.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 21 Noiembrie 2017