Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu dotarile oferite, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca de lux

Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu dotarile oferite, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca de lux
Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu dotarile oferite, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca de lux.
Distribuie pe Facebook

Skoda Enyaq Coupe

Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu dotarile oferite, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca de lux

Un SUV cu alura de Coupe marca Skoda? Nu este niciun fel de gluma ori exagerare: oferit la preturi care pornesc de la suma de 55.187 de euro, primul Enyaq Coupe din istorie se bucura, fie in standard, fie in mod optional, si de o grila frontala iluminata cu 131 de LED-uri.

Iar aceasta nu reprezinta decat inceputul. Pe langa extravaganta Crystal Face, reteta respectiva a mai pregatit si faruri LED Matrix, stopuri Full-LED sau jante cu diametrul de 21 de inch, lista atractiilor principale continuand cu scaune actionate electric, cu incalzire, ventilatie, masaj.

Din meniu nu lipsesc insa nici afisajul pe parbriz cu realitate augmentata, display-ul central cu diagonala de 13 inch sau sistemul de climatizare cu reglare automata, pe trei zone, a temperaturii. Afirmatie valabila, de exemplu, si in cazul instrumentelor de bord digitale.

Ford Puma

Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu dotarile oferite, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca de lux

Construit in Romania, la Craiova, actualul Ford Puma porneste de la doar 23.800 de euro, insa nu dezamageste atunci cand vine vorba despre echipamentele oferite in standard ori in mod optional. Asa se face ca viitorii cumparatori se vor bucura, mai mult sau mai putin surprinzator, si de instrumente de bord digitale.

Un alt element principal de atractie il reprezinta instalatia semnata B&O, potentialii clienti urmand a fi intampinati si de un sistem mild-hybrid la 48 de volti, scaune cu masaj, detalii sub forma de carouri. Demna de mentionat este, inutil de precizat, si gama de motorizari, care aduce in prim plan un 1.0 EcoBoost cu 170 de cai putere.

Hyundai Ioniq 5

Trei masini care au reusit sa impresioneze o lume intreaga cu dotarile oferite, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta marca de lux

Primul BEV fabricat de Hyundai pe o platforma dedicata, noul Ioniq 5 se remarca in special prin design-ul retro al caroseriei, contrastat puternic de interiorul high-tech. Care se lauda cu ceasuri de bord digitale, afisaj pe parbriz cu realitate augmentata, instalatie audio de inalta fidelitate, de la Bose.

Seria vestilor bune cuprinde inclusiv camera pe post de oglinzi retrovizoare, scaune cu actionare electrica, incalzire, ventilatie, masaj si functie de memorare a pozitiei. Plus sistem de parcare din telecomanda, camere video pe post de oglinzi laterale si arhitectura la 800 de volti pentru incarcari ultra rapide.

Acelasi Hyundai Ioniq 5 a mai pregatit si o versiune de inalta performanta, varianta condimentata cu 650 de cai putere atat pentru un sprint de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, in aproximativ 3.4 secunde. Cat si pentru o viteza de top de circa 260 de kilometri pe ora.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 24 Aprilie 2024