Trei masini care te lasa cu gura cascata, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta companie germana

Trei masini care te lasa cu gura cascata, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta companie germana
Trei masini care te lasa cu gura cascata, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta companie germana.
Distribuie pe Facebook

Infiniti QX80

Anticipat de spectaculosul concept QX Monograph din 2023, cel mai recent QX80 din istoria japonezilor de la Infiniti impresioneaza atat prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei cu cinci portiere in dotare - acolo unde lungimea de 5.364 de milimetri deschide lista principalelor elemente de atractie, cat si prin jantele din aliaj cu un diametru de pana la 22 de inch, grila masiva a radiatorului sau stopurile unite cu banda iluminata.

Impozantul SUV asiatic promite sa mai ofere - fie in standard, fie in mod optional, si un total de patru display-uri diferite, o instalatie audio de inalta fidelitate - echipata cu nu mai putin de 24 de difuzoare de la Klipsch, afisaj pe parbriz, tapiterie din piele semi-anilina, cu detalii sub forma de carouri, functie de masaj pentru primele doua randuri de scaune, o suspensie adaptiva, pe aer, un propulsor V6 twin-turbo de 3.5 litri, cu 450 de cai putere si 700 de Newton-Metri.

GMC Hummer EV SUV

Primul SUV electric din istoria Hummer, noul GMC Hummer EV SUV nu are concurent atunci cand vine vorba despre cifrele si numerele care il caracterizeaza - mai ales in versiunea de top 3X OMEGA EDITION, ce combina trei motoare diferite, unul montat la nivelul puntii fata si doua pe spate, pentru un total de 1.000 de cai putere.

Acelasi model cu o greutate de aproximativ 4.000 de kilograme se mai poate lauda, mai mult ori mai putin surprinzator, si cu un cuplu de 15.592 de Newton-Metri - fisa cu specificatii de ordin tehnic continuand cu un sprint de la zero la 100 de kilometri pe ora, cu acceleratia la podea, in sub 3.5 secunde.

Genesis GV80 Coupe

Anuntat de conceptul GV80 Coupe din 2023, primul SUV cu alura de Coupe oferit de sud-coreenii de la Genesis stie - cu siguranta, cum sa iasa in evidenta: gandit special pentru a concura impotriva unor rivali precum Q8, X6 ori GLE Coupe, in cazul in care mai era cumva necesara o asemenea mentiune, respectivul model se remarca atat prin blocurile optice duble, cat si prin grila supradimensionata a radiatorului, reteta specifica departamentului exterior plusand cu aripi laterale proeminente, cu o linie alungita a plafonului, jante cu diametrul de pana la 22 de inch, evacuare dubla.

La interior - departe de privirile insistente ale curiosilor, numarul de magie pregatit de produsul asiaticilor debuteaza cu display-ul curbat impartit in doua zone diferite de lucru, printre multiplele ingrediente demne de precizat facandu-si, totodata, loc si scaunele fata actionate electric, cu functii de incalzire, ventilatie, masaj, bancheta spate ce se inclina, sistemul audio de inalta fidelitate, cu boxe de la Bang & Olufsen, acestora alaturandu-li-se, daca vine vorba despre varianta de top, un V6 de 3.5 litri, cu doua turbine mecanice, un compresor electric, plus 409 cai putere.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 28 Martie 2024