Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6 care se vand acum, de noi, in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte

Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6 care se vand acum, de noi, in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte
Trei masini cu motor mai mic de 2.0 litri si putere mai mare decat a unui V6 care se vand acum, de noi, in Romania. Plus ce ofera fiecare model in parte.
Distribuie pe Facebook

BMW X1 xDrive30e

Pe piata din Romania, cea dintai generatie a germanului BMW X1 xDrive30e se vinde la preturi incepand de la aproximativ 49.802 euro - conform configuratorului local. Insotit de un sistem de propulsie care combina un propulsor de numai 1.5 litri - de 150 de cai putere, pe benzina, cu o unitate electrica de 177 CP, plus un acumulator litiu-ion de 14.2 kWh, respectiva creatie ofera o putere totala de 326 de cai, potrivit fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Totodata, din meniu nu lipseste nici tractiunea integrala - astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gaseste, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in fix 5.6 secunde. Reteta caracteristica impresionantului vehicul continua atat cu o viteza de top de circa 205 km/h, cat si cu un consum mediu de carburant de doar 0.7 litri la 100 de kilometri ori cu o echipare standard ce se lauda - printre altele, cu faruri cu LED, cu jante pe 17 inch, cu instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii.

Jaguar E-Pace P300e

In Romania, cea mai noua iteratie a masinii de origine britanica Jaguar E-Pace P300e isi propune sa ofere cumparatorilor, in schimbul unei sume minime de aproximativ 69.675 de euro, potrivit configuratorului oficial, un sistem de propulsie ce combina o motorizare de doar 1.498 de centimetri cubi, pe benzina, cu un motor electric si o baterie litiu-ion de 11.6 kWh pentru o putere maxima de 309 cai - conform fisei cu specificatii de ordin tehnic a respectivului meniu.

De la orizont nu lipseste - ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi, glumi sau exagera cu nimic, nici tractiunea integrala, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in exact 6.5 secunde. Oferta caracteristica impozantului model pluseaza cuprinde inclusiv o viteza de top de circa 216 km/h si un consum mediu de carburant de numai 1.4 litri la 100 de kilometri - la care se adauga faruri cu LED, jante pe 18 inch, o instalatie de climatizare cu reglare automata.

DS 7 E-TENSE 4X4 360

Pe piata din Romania, cea mai recenta iteratie a francezului DS 7 E-TENSE 4X4 360 isi intampina, in aceste zile, cumparatorii la preturi care pornesc de la suma de 64.200 de euro - potrivit configuratorului local. Acompaniata de un sistem de propulsie ce combina un propulsor de numai 1.6 litri - de 200 de cai putere, pe benzina, cu doua unitati electrice, plus un acumulator litiu-ion de 14.2 kWh, respectiva creatie ofera un total de 360 de cai, conform fisei cu specificatii de ordin tehnic.

Totodata, din meniu nu lipseste nici tractiunea integrala - astfel ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora isi gaseste, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in fix 5.6 secunde. Reteta caracteristica impresionantului vehicul continua cu o viteza de top de 235 km/h, un consum mediu de carburant de doar 1.9 litri la 100 de kilometri si o echipare standard formata - printre altele, din faruri DS PIXEL LED VISION, cu jante pe 21 de inch, cu instalatie de climatizare cu reglare automata a temperaturii.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 29 Februarie 2024