Trei variante noi de 911, cu tractiune integrala si 480 CP

Trei variante noi de 911, cu tractiune integrala si 480 CP
Porsche isi extinde seria 911 cu trei modele. Cea mai recenta editie a Carrera 4S este lansata in variantele coupe si cabriolet. Impreuna cu Targa 4S, ele extind gama de modele pozitionate sub variantele GTS, semnificativ mai puternice. Aceasta premiera dubleaza numarul de variante cu tractiune integrala ale 911, aducand totalul la sase. Sistemul de propulsie complet revizuit ofera masinii sport cu tractiune integrala un boost semnificativ in comparatie cu modelele precedente. Optiunile suplimentare de individualizare si o lista extinsa de echipamente standard completeaza pachetul general.
Trimite unui prieten

Porsche 911 Targa 4S, Porsche 911 Carrera 4S si Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet

Aproximativ jumatate din clientii care aleg variantele S ale modelului 911 opteaza pentru tractiune integrala si fac asta din motive intemeiate: aderenta maxima asigurata pe vreme nefavorabila. In special in regiunile cu clima variabila sau conditii de drum solicitante, 911 cu tractiune integrala inspira incredere suplimentara la volan. La fel ca toate modelele cu tractiune integrala ale 911, variantele S sunt, de asemenea, proiectate cu o dinamica de condus orientata spre puntea spate. Daca este necesar, sistemul Porsche Traction Management (PTM) transfera mai mult cuplu catre puntea din fata, crescand astfel tractiunea si stabilitatea conducerii. Ca si in cazul modelelor precedente, ansamblul ambreiajului din diferentialul fata, racit cu apa, este controlat electromecanic. Doar raportul de transmisie a fost usor ajustat. Caroseria 911 Targa este disponibila exclusiv cu tractiune integrala.

Performanta de conducere imbunatatita

Noile variante cu tractiune integrala ale modelului 911 adopta sistemul de tractiune imbunatatit al Carrera S. Motorul sau boxer twin-turbo cu sase cilindri de 3,0 litri produce 353 kW (480 CP). Adica cu 22 kW (30 CP) mai mult decat pe modelul precedent. Aceasta crestere a performantei se datoreaza partial sistemului de intercooler optimizat, al carui design este preluat de la 911 Turbo. O transmisie Porsche cu dublu ambreiaj (PDK) cu opt trepte transmite puterea catre cele patru roti. 911 Carrera 4S Coupe accelereaza de la 0 la 100 km/h in 3,3 secunde (cu pachet Sport Chrono) si atinge o viteza maxima de 308 km/h.

Saizeci de ani de 911 Targa: o idee cu istorie

Porsche 911 Targa 4S, Porsche 911 Carrera 4S si Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet

De 60 de ani, 911 Targa combina placerea unei decapotabile cu confortul pe tot parcursul anului al unui coupe. Versiunea originala a acestui model a fost raspunsul Porsche la discutiile si preocuparile de pe piata din SUA cu privire la siguranta decapotabilelor traditionale. Caroseria Targa si-a facut debutul in septembrie 1965 la IAA din Frankfurt pe Main si a fost supranumit „cabrioletul sigur”. La fel ca atatea alte inovatii Porsche, rollbarul elegant si lat este inspirat de motorsport. Cu un acoperis detasabil si luneta rabatabila, masina a oferit soferilor atenti la siguranta senzatia de a calatori intr-un decapotabil autentic. Porsche s-a inspirat pentru numele Targa din celebra cursa de anduranta siciliana, Targa Florio.

Astazi, Porsche 911 Targa este un model emblematic in sine, dezvoltat in mod constant de-a lungul a sase decenii in ceea ce priveste ingineria si designul. Odata cu introducerea 911 Targa din generatia 993 in 1993, nu a mai fost nevoie de decapotarea manuala. Din 2006, 911 Targa este disponibil exclusiv cu tractiune integrala. Din 2014 incoace, s-au folosit mecanisme complet automate ale plafonului: in 19 secunde, masina sport de tip coupe este transformata intr-o decapotabila, intr-o secventa cu o coregrafie spectaculoasa. Geamul din sticla se pliaza inapoi, iar segmentul de plafon se retrage elegant. Rollbarul lat si luneta spate inconjuratoare sunt o reminiscenta clara a modelului original. Modulul de plafon al actualului Targa este disponibil in patru culori: negru, albastru, rosu si maro.

Echipare imbunatatita

Echiparea standard a fost imbunatatita semnificativ in comparatie cu modelele anterioare. Aceasta include roti Carrera S cu jante de 20/21 inci, cu design actualizat, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV+) si sistem de evacuare sport cu sunet distinctiv, tipic modelului 911. In echiparea standard intra si sistemul de franare preluat de la modelele GTS, cu etriere de frana rosii si disc de 408 milimetri pe fata si de 380 mm pe spate. 911 Targa 4S dispune de directie pe rotile din spate ca standard. In timp ce Cabriolet si Targa sunt echipate cu scaune pentru locurile din spate, Porsche ofera coupe-ul cu doua locuri ca standard. Un sistem de scaune pentru locurile din spate poate fi configurat fara costuri suplimentare. Porsche echipeaza interiorul masinii sport cu tractiune integrala cu un pachet de piele. In plus, farurile cu matrice LED si incarcarea fara fir pentru smartphone-uri sunt, de asemenea, incluse in standard. Alte caracteristici includ oglinzi exterioare pliabile electric, pachetul Light Design, oglinzi interioare si exterioare adaptabile, cu senzor de ploaie integrat si avertizare de parasire a benzii. O gama larga de alte optiuni de individualizare sunt disponibile la cerere, inclusiv o mare varietate de combinatii de culori si materiale, precum si sisteme de sunet, asistenta si plafon.

Noul 911 Carrera 4S poate fi comandat in Romania la preturi de la 171.677,73 de euro. 911 Carrera 4S Cabriolet este disponibil de la 186.119,57 de euro, iar 911 Targa 4S de la 187.847,45 de euro (fiecare cu TVA si echipamente specifice tarii).

Porsche 911 Targa 4S, Porsche 911 Carrera 4S si Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (9) Poze Porsche 911 Targa 4S, Porsche 911 Carrera 4S si Porsche 911 Carrera 4S Cabriolet
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 3 Iulie 2025