Uita de nemti! Aceste masini au impresionat o lume intreaga, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta companie germana

Uita de nemti! Aceste masini au impresionat o lume intreaga, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta companie germana
Uita de nemti! Aceste masini au impresionat o lume intreaga, dar nu sunt de la Audi, BMW, Mercedes sau vreo alta companie germana.
Trimite unui prieten

Genesis G90

Genesis G90 - Versiunea europeana

Genesis G90 - Versiunea europeana

Se remarca in special prin dimensiunile mai mult decat generoase ale caroseriei cu patru portiere in echipare - acolo unde lista atractiilor principale cuprinde inclusiv o lungime de pana la 5.465 de milimetri, conform listei cu specificatii de ordin tehnic, multiple priviri avand sa atraga si grila uriasa a radiatorului ori jantele cu diametrul de 20 de inch, realizata din aliaj usor.

Gandita pentru a concura impotriva trio-ului compus din Audi A8, BMW Seria 7 si - oarecum inutil de mentionat, Mercedes S-Class, aceeasi spectaculoasa limuzina de lux pe nume Genesis G90 se mai poate mandri, la nivelul departamentului exterior, cu blocuri optice duble, insotite de tehnologia LED.

Daca vine vorba - in schimb, despre meniul caracteristic cabinei, seria vestilor bune debuteaza cu nu mai putin de cinci display-uri diferite, cu cel destinat sistemului de infotainment avand o diagonala de 12.3", numarul de magie continuand cu scaune fata si spate individuale, cu reglare electrica, incalzire, racire, masaj, despartite de o consola centrala alungita.

Odata trecuti de usile acompaniate de functia Soft Close si ajunsi la interior, clientii exclusivistei familii comercializate sub denumirea Genesis G90 vor mai descoperi - important de precizat, cusaturi sub forma de carouri, instalatie audio de la Bang & Olufsen, afisaj pe parbriz, tapiterie realizata din piele perforata.

Sub capota, propulsia este asigurata de un V6 dotat cu doua turbine mecanice, un compresor electric si o capacitate cilindrica de 3.5 litri, pe benzina, solutie sinonima cu un total de 415 cai putere - indeajuns pentru ca eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in fix 5.2 secunde, potrivit producatorului.

Kia Sorento

Kia Sorento Facelift

Kia Sorento Facelift

Dezvaluita intregii planete acum mai bine de 22 de saptamani si jumatate - inca din ultima parte a lunii lui noiembrie, cea mai recenta iteratie a SUV-ului disponibil sub denumirea Kia Sorento nu mai necesita niciun fel de introducere ori de prezentare. Lansat special pentru a concura impotriva unor nume precum Volkswagen Tiguan - in cazul in care mai era necesara cumva o asemenea mentiune, respectivul vehicul masoara peste 4.8 metri in lungime si iese numaidecat in evidenta prin grila masiva a radiatorului, flancata de farurile cu design unic.

Totodata, nu vor trece neobservate complet nici aripile proeminente - acompaniate de jante cu diametrul de pana la 20 de inch, sculptate din aliaj usor, si nici stopurile stilizate sub forma unui U intors invers. Alte elemente si detalii menite sa atraga un ocean de priviri cuprind inclusiv un ecran supradimensionat - impartit in doua zone diferite de lucru sau volanul sport, cu un aspect in trei spite, pe cand lista dotarilor puse la dispozitia clientilor gazduieste, in functie de echiparea selectata, o tapiterie din piele perforata, scaune insotite de ventilatie, instalatia audio semnata Bose.

In ceea ce priveste gama de motorizari, noua Kia Sorento mizeaza - in versiunea de baza, pe un propulsor aspirat cu patru cilindri in linie, de 2.5 litri, sinonim cu 191 de cai putere, aceeasi unitate I4 cu capacitate de 2.497 de centimetri cubi, pe benzina, fiind oferita si intr-o varianta turbo, de 281 CP, valoare demna mai degraba de un hot-hatch decat de un astfel de model. Ulterior, la vanzare vor fi isi vor face aparitia si doua optiuni electrificate, ambele croite in jurul unui motor T-GDI de 1.6 litri: una full-hybrid, de 227 de cai putere, alta PHEV - condimentata cu 261 CP.

Hyundai Ioniq 5 N

Hyundai Ioniq 5 N

Hyundai Ioniq 5 N

Prezentata publicului larg in urma cu aproape un an - inca de la finalul verii trecute, cea dintai generatie a super electricei pe care compania Hyundai o comercializeaza sub denumirea de Ioniq 5 N stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta: privita de la exterior, aceasta se remarca atat prin multiplele elemente definite de un vibe retro, precum blocurile optice, de exemplu, caracteristice limbajului Parametric Pixel, cat si prin numarul generos de detalii inspirate din motorsport, precum spoilerele fata / spate agresiv stilizate, pragurile laterale proeminente, eleronul pentru plafon.

In cabina - departe de privirile insistente ale curiosilor, pasagerii vor respira un aer futurist, emanat de setul format din doua display-uri diferite, unul pentru ceasurile de bord digitale si configurabile, altul pentru sistemul multimedia gandit sa suporte update-uri de la distanta, parfumat, din cand in cand, de aroma puternica, desigur, de motorsport specifica perechii de scaune cu tetiere incorporate.

Cea dintai generatie a super electricei pe nume Hyundai Ioniq 5 N se va mai putea lauda si cu o serie de valori demne - fara niciun fel de gluma ori exagerare, de un Porsche, Ferrari sau Lamborghini, cele doua motoare impartite intre punti lucrand impreuna pentru a produce un total sinonim cu pana la 650 de cai, astfel ca eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora ar trebui sa isi gaseasca, cu pedala de acceleratie la podea, rezolvarea in exact 3.4 secunde, spre disperarea proprietarilor de 911, 430, Gallardo, daca mai trebuia cumva precizat.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 9 Aprilie 2024