Ultima Evolution se lauda cu 1020 CP si multiple recorduri mondiale

Ultima Evolution se lauda cu 1020 CP si multiple recorduri mondiale
  • Ultima Sports prezinta urmasul modelelor GTR si Can Am
  • Noul model Evolution ofera un V8 cu pana la 1.020 CP
  • Versiunea de top promite o viteza maxima de peste 385 km/h
Distribuie pe Facebook

Britanicii de la Ultima revin in varful lantului trofic dupa ani intregi de asteptare, urmasul modelelor GTR si Can Am avand numeroase atuuri in fata competitiei.

Botezat Ultima Evolution, cel mai nou animal al companiei din Leicester iese in evidenta prin aceleasi linii si forme inspirate de masinile de Grupa C de la Le Mans, insa aduce cateva imbunatatiri radicale din punctul de vedere al departamentului tehnic.

Clientii supercarului britanic vor avea si de-aceasta data de ales intre multiple versiuni de performanta - peste 15, mai exact, varianta de top venind la pachet alaturi de o motorizare supraalimentata cu opt cilindri in V, capacitate de 6.8 litri si aproximativ 1.020 cai putere.

Ultima Evolution

Ultima Evolution

Adaugam in meniu si o greutate de circa 950 kilograme, iar noile recorduri mondiale stabilite de Ultima Evolution nu mai par atat de surprinzatoare. Ba dimpotriva: este absolut normal ca o masina cu astfel de cifre, numere si valori sa atinga primii 96km/h dupa doar 2.3 secunde.

Tot la capitolul reusite inegalabile avem de trecut si cele 4.9 secunde necesare realizarii sprintului 0 - 160 km/h sau acceleratia de la 0 la 240 km/h in 8.9 secunde, fisa cu specificatii tehnice continuand cu sfertul de mila parcurs in 9.2 secunde, ca mai apoi sa se incheie cu viteza maxima de peste 385 km/h.

Nu avem inca nici un fel de idee despre cat iti va scoate din buzunare noul Ultima Evolution, insa stim ca urmasul modelelor GTR si Can Am se mai poate lauda si cu o transmisie manuala in sase rapoarte, cu suspensie suspensie ajustabila si discuri ventilate pe 12.7 inch.

Din punct de vedere stilistic, elementele din fibra de carbon intalnite la nivelul caroseriei si jantele forjate pe 18 inch reprezinta principalele atractii ale exteriorului, pe cand interiorul propune - pe langa mai mult decat binevenitul rollcage complet, chiar si insertii de piele, aer conditionat, senzori de parcare, camera pentru mersul in marsarier sau sistem multimedia Alpine cu functie de navigatie.

Ultima Evolution

Ultima Evolution

Ultima Evolution

Ultima Evolution

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (36) Poze Ultima Evolution
mai multe
Publicat în categoria: Masini tari DATA PUBLICĂRII: 7 Aprilie 2015