200 CP & More to come: Seat Leon by Mihai

200 CP & More to come: Seat Leon by Mihai
Rev Up Squad nu e un nume prea familiar, insa intalnirea la 4TuningDAYS si ceea ce promit membrii acestui club - deocamdata, doar trei, a schimbat un pic lucrurile. Cele trei Seat-uri - un Ibiza, UZZ si NOM nu au ridicat steagul alb nici macar o secunda. Despre UZZ am mai vorbit, deci astazi deschidem capitolul B-99-NOM. Mai exact, povestea lui Mihai Nutiu si al Seat-ului de 200 CP.
Distribuie pe Facebook

Dupa cum marturiseste, Mihai a avut norocul unui start bun in lumea tuningului. Inainte de 99 NOM, subiectul de astazi, a mai avut un Seat Leon, dar 1.6l 16V . Modul in care se prezenta modelul pe care pusese ochii si mai ales performantele l-au determinat, insa, pe Mihai sa se indragosteasca de masina pe care astazi majoritatea participantilor din trafic o sfideaza. La prima vedere doar. Nu stiu ei ce respira sub capota ...

Seat Leon by Mihai



Dupa cum spuneam mai devreme, masina a venit intr-o mare masura gata preparata - cand a cumparat-o Mihai, masina avea deja montate bara stabilizatoare fata/spate H7R, bucsi poliuretanice PowerFlex si bare de rigidizare Wieckers fata sus/jos si spate, in portbagaj.

Seat Leon by Mihai


Iar daca asta nu ar fi destul, performantele masinii fusesera imbunatite si prin echiparea cu un intercooler fata Race Giwasa 800X300X75 - traseul de tubulatura a fost schimbat de la turbo la intercooler si de la intercooler la admisie cu furtune de silicon, turbo Garett VNT 25, short-shift, plus un traseu  nou de evacuare Race.

Seat Leon by Mihai


De asemenea, Seat-ul 'Banana', cum este poreclit de prietenii lui Mihai, a venit la pachet cu un kit de ambreiaj sport Sachs Performance, radiator de ulei cu termostat, brate spate sport Forge, distantiere roti H&R 10 mm fata si 20 mm spate, conducte frana race schimbate pe fata, kit frana CTF Italy (discuri de frana dungate si perforate fata/spate - fata 330mm cu 4 pistonase pe etrier & spate 256 mm dublu ventilate gaurite si dungate, din aliaj de ergal) si amortizoare Koni reglabile pe duritate.

Seat Leon by Mihai

Pe partea de styling, Mihai a adaugat peisajului 'initial - eleronul reglabil si pleoapele - ambele Je Design, jantele pe 17'' O.Z Ultraleggera, plus frana de mana MOMO, un kit Xenon, stopuri 1m Dectane Black si a foliat toate geamurile, luneta si parbrizul.

Seat Leon by Mihai


Si, dupa cum e de asteptat, Mihai nu se va opri aici. In planurile de viitor se regaseste o resoftare - in prezent, masina dispune de 200 CP, deci softul ar plusa la capitolul putere cu inca 50, dar si ceva modificari de exterior - prelungire spoiler fata Cupra R, capota cu priza de aer, afisaj digital la 3 dintre ceasurile de interior si o vopsea noua. Evident, tot spre 'golden apple'.

Seat Leon by Mihai


Planuri destul de indraznete, am putea spune. "Proiect intre performanta si show", spune Mihai. De fapt, daca ar fi sa ia totul de la zero, s-ar orienta tot catre un Seat Leon, acelasi model, dar 2.8l V6. Motivatia? "O masina iti oferta atat emotii, cat si placeri". 

Credit foto: Mihai Nutiu & Galeria 4TuningDAYS 2010

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (13) Poze Seat Leon by Mihai
mai multe
Publicat în categoria: Masini tunate din Romania DATA PUBLICĂRII: 24 Martie 2010