Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider

Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider
Masinile Daewoo au fost poate cele mai cautate masini, inainte ca marca Dacia sa-si revina cu al sau model Logan, prin 2004. Erau masini accesibile, destul de dotate si foarte fiabile. Dar mai exista cativa pasionati ce vor sa demonstreze ca masinile acestea pot fi mai mult de atat. E cazul si lui iviTE, un membru al comunitatii 4Tuning, care a modificat un Cielo.
Distribuie pe Facebook

Cielo Stance? Oare in ce limba o fi asta? Dar KDM? Ce inseamna oare? Ei bine, e vorba de o masina Daewoo Cielo, un model cu care suntem familiarizati de multa vreme, din anii '90, cand multa lume si-a cumparat acest model pentru ca avea un aer modern, aer conditionat, geamuri electrice, optiuni pe care nu la vazuse Romania pana atunci. Unde mai pui ca era o masina accesibila publicului larg?

Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider

iviTE a vrut sa transforme o masina de familie in ceva cu totul special. Si a reusit. Stance, Low, cum vreti sa-i spuneti acestui curent, de acum are un nou membru. E vorba de acest Cielo spectaculos care ne place la nebunie. Proprietarul a vrut sa modifice masina doar la exterior si putin pe partea mecanica, dar deloc la interior sau sub capota motorului. Avem aici de fata un Cielo clasic, cu motor de 1.5 litri si 75 de cp care are la bord nu mai putin de 227.000 de km fara interventii majore.

Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider

Ok, hai sa incepem. La exterior avem farurile originale modificate astfel incat sa fie cu lupe bi-xenon 35w si cu semnale clare. Nu prea se gasesc faruri aftermarket de styling pentru Cielo, asa ca a fost nevoie de ceva custom. Stopurile sunt insa aftermarket smoked, ceva mai sobre, ca sa se potriveasca cu vopseaua masinii. In fata avem o grila custom home made, care merge excelent cu noul aspect al capotei bad-boy look.

Insa ceea ce iti ia toata privirea este setul de jante. Avem montate pe masina un set special de la BBS, ravnit de multi pasionati: RM 8J ET14 175/50R15 (2J Lip) si 9J ET0 195/45R15 (3J Lip). Tot la exterior, pe partea de styling a caroseriei, mai intalnim manere astupate usi spate, semnale aripi scoase si antena spate ... si toate bandourile si inscriptiile, pentru a oferi masinii un look cat mai curat.

Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider

In spate avem o toba sport JDM Style de 110 mm si folie omologata doar acolo unde este lega, adica pe geamurile laterale spate si pe luneta. Si, evident, nu puteam trece cu vederea nici vopseaua Army Matte Green, o vopsea care te duce cu gandul la masinile de razboi care circula prin desert, la Africa Korps sau la vreun Hummer blindat. O culoare pe care nu o vei intalni foarte des, de efect si extrem de atragatoare.

Pe partea mecanica, proprietarul a ales sa imbunatateasca si sistemul de franare. Tamburii originali de pe spate au fost inlocuiti cu o punte cu discuri de 260 mm de pe un Opel Astra GSi. Pe fata au fost montate niste discuri mai mari decat cele originale, de 236 mm, marca Brembo model Max, cu placute TRW si etriere de pe un Opel Astra.

Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider

Dupa frane, a urmat suspensia. O bara de rigidizare SuperSport este montata intre amortizoarele frontale, acolo, pentru un plus de stabilitate. Insa aspectul asa de "Low" al masinii se datoreaza unei suspensii sport cu arcuri FK si amortizoare Ta Technix, prin intermediul carora masina a coborat 90 mm fata-spate. Adica la maximum!


Nici partea de car-audio nu a ramas trecuta cu vederea. Unitatea centrala este un DVD Pioneer 2Din AVH p3100 cu difuzoare fata sistem helix db 16.5, difuzoare spate Helix db ovale, kit cabluri de la Crunch, amplificator Crunch p1800.4 si subwoofer 2x Pioneer 400w RMS.

Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider

La interior scopul proprietarului este sa o pastreze cat mai curata si originala. Insa a montat niste scaune de Opel Calibra, ceva mai sportive decat cele de Cielo, un volan MOMO Race de 30 cm si un bord LCD electronic tot de Opel. Atat.

Nu avem o masina de curse care se vrea a fi rapida. Insa avem o masina normala care a fost transformata intr-un adevarat magnet pentru orice privire. Iata un Cielo spectaculos, care isi poate face propriul stil. Cu niste lazi de armament montate sus, cu niste "urme" de gloante in lateral, poate chiar si cu un suport de mitraliera montat langa capota, masina poate deveni cu adevarat o masina Army Stance, poate prima din Romania de acest gen. Sunt doar niste sugestii. Suntem siguri ca proprietarul nu se va opri aici, asa ca nu este exclus sa revenim cu un update cat de curand.

Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider

Si daca te intrebai la inceput ce inseamna KDM, sigur ti-ai dat seama ca e vorba de Korean Domestic Market. Pai ce, doar japonezii sa aiba parte de asa ceva?


IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail cu detalii complete si poze la office@4tuning.ro ! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Vezi aici topicul intreg de pe forum cu masina!!!

Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (16) Poze Daewoo Cielo by iviTE - army low-rider
mai multe