Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen

Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen
Eugen are o pasiune mare pentru VW Golf 2. In 1999 a inceput totul, iar pentru ca puterea nu se completeaza cel mai bine decat cu un exterior pe cinste, Eugen i-a "aranjat" si o sesiune de tuning. Descopera in cele de mai jos de unde a pornit totul si ce culmi si-a propus Eugen sa atinga cu proiectul sau, Das ZIM!
Distribuie pe Facebook

"Indragostit de VW Golf 2 in anul 1999, am hotarat sa imi iau unul.  Cum a pornit totul? Ei bine,  intr-o seara, la mare, cand veneam de la Mamaia spre Constanta si la un mers constant cu 120 alaturi de un prieten cu un Record, ne-am trezit cu o bomba pe langa noi pe care am reusit sa o vedem in fata dupa ce a trecut cam la 50-100m cum ca ar fi un Golf 2...il vad ca opreste pe dreapta cu mult in fata si bineinteles ca oprim si noi." 

Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen

Asa incepe marturia lui Eugen despre ceea ce urma sa devina peste ani Das ZIM. "Il intreb ,,cu cat ai trecut?''. El raspunde 230 km/h. Ma uit pe bord  - 260! (nu-mi venea sa cred) ..." Am achizitionat un Golf 2 Gti 16v din  1987 in anul 2000 si de aici a inceput inima sa-mi bata. Masina a achizitionat-o in anul 2000, un Golf 2 Gti 16V de productie '87 si din acea clipa inima ii bate in km/h. Constant!

Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen

Pentru inceput, Eugen a optat pentru un set de spoilere model 1990, renuntand la cele initiale, mult mai inguste. E drept, pana la urma un set OEM a pus "monopol" la Golf, insa importante sunt toate etapele prin care a trecut proiectul. Mai tarziu, in scena a aparut kitul de GTI G60 - aripi, praguri si bandouri, iar Golf-ul se lauda astazi cu un Rallye Front - un lucru rar in lumea golfistilor! Ocazional, in scena apare OEM GTI, dar rar.

Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen

Cat despre suspensie, masina a fost data cu una reglabila de la Formelk. Usile au fost schimbate cu un model de dupa '89, fara coltar si, in plus, Eugen a achizitionat si un set de proiectoare Hella cu tenta smoked. Semnalele din spoiler sunt Hella negru de pe Edition ONE, iar pe aripi si-au gasit locul emblemele Wolfburg Edition. O asa bijuterie nu avea cum sa umble descaltata, deci Eugen a luat actiune: "Jantele sunt BBS RM puse pe Edition One, dupa care le-am adaugat borduri de 2 fata/2,5 spate deci 8j cu 8,5j", detaliaza fericitul proprietar.

Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen

Manerele nichelate sunt tot OEM, iar geamurile cu o usoara tenta verde si cele din spate, laterale si luneta sunt toate Siglachrom, tot de pe Edition One (ionizate din fabrica). Printre celelalte elemente de exterior care au fost inlocuite din motive de styling se numara aripile, trapa, stopurile, haionul, fusta GTI pentru bara fata, capota, farurile, plafonul si multe alte mici detalii care se regasesc in materialul foto.

Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen

Dar sa revenim la adevaratul subiect al zilei de astazi: monstrul de sub capota! La baza un GTI 16V de 139 CP, motorul a fost complet refacut STD. "Chiulasa a fost prelucrata - planata, admisia si evacuarea marite si slefuite, galeria de admisie a fost polisata, am montat serpi 4/1 HJS Leistritz, iar esapamentul este OEM de GTI 16V cu intermediar si evacuare Walker OEM. Cutia am spart-o de sapte ori, intr-un final am reusit sa opresc un 2y bun. Injectia o am de pe un model 1990 kr cu admisia mai mare, iar cat priveste franele am trecut de la modelul GTI 87 239 mm la modelul GTI 90-91 256 mm si etriere spate noi Girling 38 model G60", explica mandru Eugen.

Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen

La inceput, interiorul a fost cel mai vitregit - zero optiuni si zero perspective. Asta pana cand a intrat sub tutela lui Eugen, bineinteles. Golf 2-ul se lauda acum cu un interior Edition One cu scaune Recaro eletrice, bord Digifiz digital, centuri reglabile, servodirectie, volan OEM reglabil imbracat in piele, plus o consola Votex cu trei ceasuri VDO. In plus, masina a primit si toate dotarile care, la prima vedere, se regasesc pe aproape orice model de masina - geamuri electrice, oglinzi electrice incalzite, servodirectie, aer conditionat, etc. Dar ceea ce nu stie toata lumea este ca Golf MK2-ul de fata este unicat pe baza de optiun.

Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen



Cu toate ca o participare la rally nu ar surprinde pe nimeni, Eugen spune despre "Das ZIM" ca e o masina de vacanta - "parcurg cu ea intre 3000 si 5000km pe an". De fapt, daca de-a lungul timpului i-a fost alaturi la toate evenimentele deosebite din viata, e o masina de suflet chiar. Iar daca aducem in discutie si faptul ca doar caroseria este singurul element neschimbat, cu siguranta Golf-ul a fost insufletit.

Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen


Cum motto-ul lui Eugen a fost dintotdeauna "Niciodata sa nu fii multumit cu ce ai pe masina, tot timpul e loc de mai bine", deja suntem nerabdatori pentru urmatoarea intalnire. In fond, "recidivele" de acest gen sunt intotdeauna primite cu bucurie. Felicitari, Eugen!

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (25) Poze Das ZIM: VW Golf 2 by Eugen
mai multe