Myth Busted: Dacia Logan by GGD

Myth Busted: Dacia Logan by GGD
E in regula ca inainte de prima intalnire cu o masina tunata sa ai anumite rezerve. Poti sa ai chiar indoieli cat priveste stylingul, mai ales cand vine vorba de o marca prezenta de putin timp pe scena tuningului autohton. Ceea ce a realizat, insa, GGD - Daniel Grigore e de prea mult timp in comunitatea 4Tuning ca sa-i spunem altfel, dintr-un banal Logan nu doar mistuie orice urma de indoiala, ci confirma faptul ca daca exista pasiune, totul e posibil. Iar daca la un rezultat de exceptie se adauga si o prezenta feminina pe masura ...
Distribuie pe Facebook

Dar sa ramanem la subiect. Povestea lucrurilor imposibile care devin in cele din urma posibile incepe acum 5 ani, cand la majorat GGD a primit masina in dar de la parinti.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD

"La inceput nu am fost foarte atasat de acest model", recunoaste el, "insa cu timpul a inceput sa-mi placa". Mai exact, cand la orizont s-au ivit posibilitatile de tuning Loganul nu mai era demult considerat DOAR o masina - era viitorea vedeta a saloanelor de tuning din Romania!

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


Bineinteles, dupa cum e de asteptat, toate modificarile nu au avut loc peste noapte. In 2007 a aparut in scena primul bodykit, dar ... sa zicem ca nu a rezistat mult ochiului critic al lui GGD. Era ceva simplu, ca de inceput de drum, iar nevoia de mai mult a castigat teren.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


O vizita la Roby, la Baia Mare, a adus cu sine un look 'loganesc' total schimbat. Bodykitul marca Pro Tuning a dotat Loganul lui GGD cu spoilere noi, praguri customizate, eleron, pleoapa de pe luneta si o capota BadBoy look complet din fibra. Rezultate preliminarii? Incantare maxima si un cu totul alt spirit - cum altfel, cand stii ca esti la volanul unei masini unicat?!

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


Trecand peste momentul "Wow! Super! Misto!", toate aceste elemente nou-aparute trebuiau vopsite. Si ca sa simplifice totul, GGD a hotarat ca intreaga masina merita o revopsire, pentru un echilibru perfect. Insa pana la vopsitul propriu-zis Loganul a mai trecut printr-o mini-serie de modificari.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD

S-a renuntat la manere, bandouri, embleme, incuietori, semnalizari laterale si antena, iar stropitorile de pe capota au fost inlocuite cu unele de Renault Megane, sub capota. Jantele noi, de 18'', au fost si ele vopsite inainte de montaj.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


In acest format a parasit masina service-ul, nu inainte de a se monta un set de amortizoare sport Bilstein, arcuri sport Eibach, bujii NGK, bara de rigidizare fata Weitec, evacuare dubla completa BORLA cu 2 finale si filtru de aer Green in carcasa originala. Toate acestea, bineinteles, in combinatie cu aditivii DuraLube si uleiul Mobil 5W-40.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


Dar asta nu e totul. Faceliftul Loganului 'spargator de mituri' include si un set de faruri si stopuri Street Storm, etrieri si tamburi vopsiti 'albastru Foliatec' - pentru restul suprafetei, GGD a optat pentru Redish Blue.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


Iar pentru ca unele ganduri nu le poti, efectiv, ignora, atentia lui GGD s-a indreptat si catre partea de interior. Astfel, astazi poate fi admirat interiorul albastru tapitat cu piele naturala (bord, usi, scaune, plafon si stalpi), tetierele si volanul complet customizate - GGD a devenit mai mult decat un nickname!, plus fetele de usi din fibra.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD

De asemenea, scaunele fata au fost remodelate si au fost montat si un schimbator Logan prestige, lumina de bord cu comenzi ZeXstar rosu si albastru, in perfecta armonie cu lumina albastra de jos, de la picioare.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD

Muzica este un alt capitol de care GGD s-a ocupat strasnic. Asadar, daca intr-o parcare auzi un Logan albastru care face mai multa galagie decat cinci masini la un loc, stii deja despre cine e vorba. Sau, ma rog, acelasi lucru il obtii si daca te orientezi catre o sedinta foto la care o inviti pe Carmen. Masina a primit, in timp, un player Alpine, difuzoare fata Ground Zero & spate Alpine si un subwoofer Kicker de 800W. Pentru un efect desavarsit, au mai fost montate doua amplificatoare, unul pentru statie Kicker 750W si unul pentru boxe Ground Zero 4X120W.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


Performanta e intotdeauna rasplatita, iar cupele si premiile obtinute de GGD nu s-au lasat asteptate prea mult. Din 2007 si pana astazi Loganul in fata caruia orice pasionat isi pierde ratiunea a ocupat pozitii fruntase la cele mai importante evenimente de profil. Iata cele mai importante:

- Best Paint Job la Marele Premiu al Buzaului 2007

- Best Autohtona la Marele Premiu al Buzaului 2007

- Best Custom Exterior la 4Tuning Festival 2008 Drift&Sound

- Best Autohtona la 4Tuning Day 2009

- Best Car of The Show la 4TuningTIME Pitesti Editia I - 2009

- Best Custom Exterior la All Star Drift Vitantis - 2009

- Best Car of The Show la TuningTIME Pitesti Editia II - 2009

- Best Autohtona la 4TuningDAYS 2010

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


Mai mult de atat, la implinirea a 10 ani de cand grupul Renault a preluat Dacia, foarte mandrul GGD a fost invitat sa expuna foarte modificatul Logan langa modelele Dacia existente, iar cand francezii de la Renault au vrut sa faca un reportaj despre Dacia in Romania, au stiut imediat unde sa gaseasca cel mai tunat Logan autohton. Au raspandit vestea mai departe! Alte tari de cucerit? In curand ...

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


Actualmente, GGD conduce o alta masina, o Toyota Avensis mai exact. Un pasionat adevarat imbunatateste tot ce are patru roti si un motor, deci si in cazul Toyotei zilele "stock" au fost numarate. Masina a primit un spoiler fata nou, farurile au fost inlocuita, iar o grila fata sport a luat locul celei care era initial pe masina.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


Dupa cum marturiseste GGD, fiind o masina de zi cu zi, Toyota nu va suferi modificari drastice. Eventual, daca simte nevoia de a-si canaliza energia creatoare il alta directie, GGD ar opta pentru un BMW Seria 3. Avand in vedere "antecedentele" sale, nu putem spune decat ca asteptam cu sufletul la gura urmatorul proiect, oricare ar fi el.

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD


... inca o mica precizare: povestea nu s-a incheiat aici si cu siguranta nu e ultima noastra intalnire cu GGD si al sau Logan. Sfarsitul sedintei foto il regreta toata lumea, insa cu proxima ocazie va fi repetata experienta foarte ... primavaratica.

Acum, cateva date despre partenera Loganului din pictorial



Nume: Cristea
Prenume: Carmen
Varsta: 21 ani

Studii: Facultatea de Management, Universitatea Romano-Americana

Cateva cuvinte despre tine: Iubesc muzica, dansul si fotografia. Sunt o persoana corecta si de accea doresc ca si cei din jurul meu sa fie la fel cum mine, insa asta se intampla mai rar.Sunt zodia Varsator, deci visez sa pot schimba multe..

Marca auto preferata: BMW

In ce masura crezi ca se intersecteaza tuningul cu fetele? Langa o masina frumoasa trebuie sa stea o fata frumoasa pentru a o pune in valoare si mai mult.

Primul lucru pe care l-ai modifica la o masina: Sistemul audio

Tuning myth Busted: Dacia Logan by GGD

Credit Foto: Catalin Oprea

Multumiri pentru locatie: Casa de Piatra

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro! Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (75) Poze Dacia Logan by GGD
mai multe