Proiect finalizat - masina de off-road fabricata in Romania

Proiect finalizat - masina de off-road fabricata in Romania
In sfarsit, masina s-a terminat. E vorba de un proiect 100% romanesc, o masina de off-road extrem facuta de la 0 intr-un atelier din Timisoara. Cu masina gata, proprietarul a si facut cunostinta cu noroiul si drumul accidentat.
Distribuie pe Facebook
Pentru orice proiect de asemenea calibru, e nevoie de o masina donatoare. Aceasta este un Nissan 200SX, care, in loc sa vada pista de Drift, a fost sacrificata pentru a vedea noroaiele pe terenul de off-road. Viitoarea masina va fi deci impinsa de un motor 1.8 Turbo de 169 cp. De la Nissan s-a mai pastrat cutia de viteze si pedalierul.

Proiect finalizat - masina de off-road fabricata in Romania

Cutiei de Nissan, i-a fost cuplata prin cardan o cutie de transfer, ca doar vorbim de tractiune integrala. Aceasta este una de Suzuki Samurai, cu raport 4,16 LOW si 1,91 HIGH. Tot prin cardane, de la cutia de transfer, puterea e transmisa la cele doua punti rigide.

Proiect finalizat - masina de off-road fabricata in Romania

Cateva vizite la depozitul de fier vechi au ajutat la fabricarea diferitelor scule, ale caror scop a fost sa ajute la fabricarea masinii. Mai exact, fratii Cernescu, creatorii masinii de teren, au facut un aparat de indoit teava si o presa speciala. Cu acestea, au indoit teava de 43 mm, care, in final, a format caroseria si sasiul masinii - o "tubulara" mai exact.

Proiect finalizat - masina de off-road fabricata in Romania

In rest, munca a continuat cu schimbarea intercoolerului motor original cu unul de Golf 5. Pe puntile fata si spate au fost folosite diferentiale blocante, asa cum ii sta bine oricarui offroader - unul original si unul ARB. Pentru o garda la sol semnificativa, mecanicii au apelat la amortizoare FOX, de 16 toli. In plus, sistemul de directie este unul complex - hidraulic, cu pompa distribuitor Danfoss, pompa servo de Mercedes si un cilindru hidraulic cu actionare la ambele capete.

Proiect finalizat - masina de off-road fabricata in Romania

Jantele sunt dotate cu beadlock, home made, si anvelope cu profil Simex, de 37 inci. Si, pentru orice eventualitate, un troliu Mile Marker 9500 este acolo, cu placa aferenta.

Proiect finalizat - masina de off-road fabricata in Romania

Masina a primit in ultima vreme toate modificarile necasare, la frane si la exterior, plus o vopsea, pentru a putea fi folosita. Ce a iesit? Puteti vedea in poze.

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro cu detalii complete si poze ale masinii tale. Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (20) Poze Proiect romanesc de off-road
mai multe