Proiect romanesc: cum sa faci un Buggy de la A la Z

Proiect romanesc: cum sa faci un Buggy de la A la Z
Nu demult prezentam un proiect din Timisoara, cu o masina de off-road facuta de la 0 intr-un atelier autohton. Ei bine, se pare ca in Banat lumea este harnica, nu gluma! Tot din Timisoara vine si acest Buggy, o masinuta facuta si gandita 100% de niste baieti pusi pe fapte mari. Se pare ca va trebui sa facem o sectiune noua: masini fabricate in Romania! Iata cum a luat nastere un proiect indraznet, cu poze, cuvinte si un film ce te va trece prin toti pasii constructiei!
Distribuie pe Facebook

Cum ia nastere un Buggy? Simplu. Doi prieteni discuta, la un pahar de bere. Ce masina este suficient de ieftina, accesibila si foarte distractiva? NICIUNA! Atunci hai sa facem una! Zis si facut... Cei doi s-au pus pe calcule si s-au apucat de treaba.

Proiect romanesc: cum sa faci un Buggy de la A la Z

Proiectul initial de Buggy a urmat cateva directii precise. In primul rand, un sasiu tubular va fi platforma masinutei de joaca. Masina trebuia sa aiba diferential spate, ca tractiunea este pe spate. Frana de mana hidraulica - daca e bal, bal sa fie! Cu o frana de mana hidraulica, asa cum au masinile de drift, distractia creste exponential. Si este si practica! Aceasta urmeaza sa fie montata cam intr-o luna pe masina. Au urmat suspensiile independente pentru fiecare roata, caseta de directie scurta si cel mai important, un motor de motocicleta.

Proiect romanesc: cum sa faci un Buggy de la A la Z

Un motor de motocicleta este puternic si foarte usor. In plus, se poate adapta cu usurinta la puntea spate. Pentru probe, cei doi constructori au ales un motor de 600 cmc de pe o Honda CBR 600. Pe fata au montat un set de suspensii reglabile pe duritate si revenire, pentru a pastra totusi o tinuta de drum confortabila, dar sportiva in acelasi timp.

Proiect romanesc: cum sa faci un Buggy de la A la Z Proiect romanesc: cum sa faci un Buggy de la A la Z

In timp ce cititi aceste randuri se lucreaza la sudurile definitive la caroseria tubulara, construirea transmisiei si adaptarea ei pe masina, montarea conductelor de frana, vopsirea si instalatia electrica. Pana acum, la interior au fost instalate doua scaune scoica FK si centuri in 5 puncte. Este si normal, pentru o masina care merge pe orice teren, sa aiba scaune si centuri care sa te tina in loc... Urmeaza zilele astea o pereche de faruri cu lupa si bi-xenon, speciale pentru aceasta masina, dar si stopuri cu LED (pozitie, semnalizare, frana). Pai cum adica, distractia sa se tina numai pe timp de zi? Nicidecum!

Proiect romanesc: cum sa faci un Buggy de la A la Z

Pe final precizam ca este vorba de doua masini Buggy identice care iau nastere "as we speak" la Timisoara, in aceeasi curte a celor doi amici. Si ei promit ca in aprilie 2011 vom vedea si primele filmari si poze cu masinutele functionale, in actiune. Mai mult, cei doi prieteni vor sa participe in campionatul de Buggy ce va avea loc in Timis! Noi le uram succes si in timpul constructiei celor doua masinute, dar si cand le vor avea terminate, in Campionat si oriunde ii vor duce!

Asadar, asteptam cu nerabdare partea a doua din acest proiect, cu poze, filme si detalii complete, de la A la Z!

IMPORTANT: Daca ai cunostinta de o masina in care s-au investit multe ore de munca, pasiune si sacrificii sau chiar masina ta intruneste aceste conditii, nu ezita si trimite un e-mail la office@4tuning.ro cu detalii complete si poze ale masinii tale. Imparte cu restul pasionatilor de tuning povestea din spatele proiectului tau, fa-ti masina vedeta pe 4Tuning!

Proiect romanesc: cum sa faci un Buggy de la A la Z

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (17) Poze Proiect romanesc: cum sa faci un Buggy de la A la Z
mai multe