SLK 170 Kompressor si Seat Leon by Bucur Tuning
Si a fost tare bine asa. S-a aflat pentru prima data in vizita in Romania si i-a placut, asa ca s-ar putea sa te mai intalnesti cu el. La baza primei realizari sta un Mercedes SLK 170 Kompressor nascut in anul 2000. Destul de matur pentru a-si schimba formele.
Din momentul in care a incaput pe mana baietilor de la Rieger si pana acum se poate spune ca s-a schimbat la fata si nu numai. Suspensiile H&R au coborat garda la sol, iar in completare s-au adaugat jantele WRD MESH II 9X19, ET 24, 235/35/19 pe fata este inlocuit cu unul de le Bastuck, un nume mai putin sonor pe la noi, dar foarte respectat de multi tuneri cu experienta de peste htoare. Hai sa dam un ocol masinii si sa trecem la componente galbene.
Exteriorul a fost schimbat integral cu cateva elemente de efect. O bara fata complet noua schimba aspectul destul de banal al SLK-ului stock. Poate exista o solutie mai buna pentru mascarea siglei Mercedes, dar defilam cu ce avem. Asa era modelul!
In spate, o adaugire si o baza Carbon Look mentin linia, pragurile in acelasi ton si un eleron pe capacul portbagajului ca sa sublinieze mai mult agresivitatea ... in stare latenta. Cum incrunti doua feluri de SLK? Cu doua pleoape. Insa nu stricau niste ochi mai clari. Pana aici, totul de la Rieger. Si ca sa fie set complet, usile se deschis cu ajutorul unor sistemele LSD Lambo Style. Daca restul nu atrage atentia, acest element sigur o face.
Ceva mai tanar decat colegul sau a iesit de pe linia de productie in 2003. Mai mult agresiv decat elegant, un exemplu foarte bun de tuning de catalog realizat bine, la noi. Si avem o lista cat cea a Mosului de Craciun. Toate cu rost. 1,6 litri sub capota, cu 16 valve.
Asa a venit masina de fabrica si asta a fost baza de lucru la partea de mecanica. Pentru el s-au grefat un filtru sport de la K&N, un catalizator sport, esapament complet Duplex Friedrich M si o resoftare de la SKN, garantata sa aduca 11 Kw aport la puterea initiala. Stim, am fi preferat oricare din variantele turbo. Dar e bine si asa. Suntem siguri ca prin carier are prieteni care fug mai tare, dar e mai mult ca sigur ca el, Leon-ul, a fost ales reprezentant pe la show-uri.
Si, ca sa admire si pietonul pasiunea si munca investita, trecem la exterior. O imagine face cat o mie de cuvinte, dar nici de descriere nu te putem lipsi. Nici nu stiam de unde sa incepem. Poate de la suspensiile In-Pro, reglabile electronic pe duritate si manual pe inaltime. Ar mai fi si discurile de frana ventilate sau jantele Eta-Beta Tettsut X Black, 8 X 18 incaltate cu cauciucuri Hankook, 225/ 40/ 18. O priza de aer pe plafon, pragurile Rieger, eleronul Autostyle, farurile cu "Angel Eyes" pe fond negru, stopurile cu LED tot pe fond negru, capacele oglinzilor retrovizoare, toate de la Raid.
Sau sa amintim de bara fata, adaosul pentru bara spate, capota cu priza de aer, pleoapele si proiectoarele de la Je Design? Si la urma, daca tot e sa fie, antena Autostyle, ceva stroboscoape de efect si folia de pe geamuri. Si, bineinteles, mult prea vizibil ca sa fie uitat, sistemul de deschidere a usilor de la LSD. Ati ghicit, Lambo Style. Clar element distinctiv, fiindca pana la urma cei care se aseamana se-aduna.
Si acum, sa recapitulam. La Tuning Days 2007 cele doua masini si-au facut prima data aparitia in public. Departe de noi gandul ca ar fi fost atat de iesite din comun, unicate cu valoare inestimabila sau cine stie ce ciudatenie menita sa va ocupe memoria zeci de ani de acum incolo. Nu. Au fost pur si simplu doua masini echipate cu destul bun gust si destula atentie incat rezultatul sa merite mai mult decat o prezentare.
Poate ca din Germania SLK-ul nu era reprezentantul de top, dar Leon-ul realizat la Sibiu arata ca si la noi se poate face lucru bun, fie si cu catalogul in mana. Poate cu prima ocazie face Seat-ul un drum peste hotare ca sa-si perzinte atuurile. Noi zicem ca are ce arata. Vestea buna e ca de-acum incolo o sa fie vizibil in cat mai multe locuri. Daca auzi cumva ca in orasul tau sta sa se lase cu tuning show, trage o fuga acolo. Garantat o sa merite!
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Renault megane 16v 2006 2000 € Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei
- Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Dacia duster 1500 2017 400 Lei Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 €
- Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 €
- Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 €
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Opel corsa 1.2i 2003 599 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Vw touran diesel 2011 5790 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 €
- Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 €