SLK 170 Kompressor si Seat Leon by Bucur Tuning

SLK 170 Kompressor si Seat Leon by Bucur Tuning
Nu cred sa mai fie un pasionat de tuning care sa nu fi auzit de Rieger, de Je Design sau ,mai grav, de Mercedes si de Seat! Acum sa vedem cum le incadram pe toate in aceeasi imagine. Doua BUCURii in ale tuningului. Una de peste hotare, una de pe la Sibiu. E normal sa stii care si cum, dupa ce termini de citit articolul. La prima vedere, noi am incurcat merele cu perele. Am fi zis ca Leon-ul rau si negru a venit din Germania sa sustina prezenta finului galben. Dar de fapt a fost invers.
Distribuie pe Facebook

Si a fost tare bine asa. S-a aflat pentru prima data in vizita in Romania si i-a placut, asa ca s-ar putea sa te mai intalnesti cu el. La baza primei realizari sta un Mercedes SLK 170 Kompressor nascut in anul 2000. Destul de matur pentru a-si schimba formele.


SLK 170 Kompressor si Seat Leon by Bucur Tuning

Din momentul in care a incaput pe mana baietilor de la Rieger si pana acum se poate spune ca s-a schimbat la fata si nu numai. Suspensiile H&R au coborat garda la sol, iar in completare s-au adaugat jantele WRD MESH II 9X19, ET 24, 235/35/19 pe fata este inlocuit cu unul de le Bastuck, un nume mai putin sonor pe la noi, dar foarte respectat de multi tuneri cu experienta de peste htoare. Hai sa dam un ocol masinii si sa trecem la componente galbene.

SLK 170 Kompressor si Seat Leon by Bucur Tuning

Exteriorul a fost schimbat integral cu cateva elemente de efect. O bara fata complet noua schimba aspectul destul de banal al SLK-ului stock. Poate exista o solutie mai buna pentru mascarea siglei Mercedes, dar defilam cu ce avem. Asa era modelul! 

SLK 170 Kompressor si Seat Leon by Bucur Tuning

In spate, o adaugire si o baza Carbon Look mentin linia, pragurile in acelasi ton si un eleron pe capacul portbagajului ca sa sublinieze mai mult agresivitatea ... in stare latenta. Cum incrunti doua feluri de SLK? Cu doua pleoape. Insa nu stricau niste ochi mai clari. Pana aici, totul de la Rieger. Si ca sa fie set complet, usile se deschis cu ajutorul unor sistemele LSD Lambo Style. Daca restul nu atrage atentia, acest element sigur o face.

SLK 170 Kompressor si Seat Leon by Bucur Tuning

Ceva mai tanar decat colegul sau a iesit de pe linia de productie in 2003. Mai mult agresiv decat elegant, un exemplu foarte bun de tuning de catalog realizat bine, la noi. Si avem o lista cat cea a Mosului de Craciun. Toate cu rost. 1,6 litri sub capota, cu 16 valve. 


Asa a venit masina de fabrica si asta a fost baza de lucru la partea de mecanica. Pentru el s-au grefat un filtru sport de la K&N, un catalizator sport, esapament complet Duplex Friedrich M si o resoftare de la SKN, garantata sa aduca 11 Kw aport la puterea initiala. Stim, am fi preferat oricare din variantele turbo. Dar e bine si asa. Suntem siguri ca prin carier are prieteni care fug mai tare, dar e mai mult ca sigur ca el, Leon-ul, a fost ales reprezentant pe la show-uri.


Si, ca sa admire si pietonul pasiunea si munca investita, trecem la exterior. O imagine face cat o mie de cuvinte, dar nici de descriere nu te putem lipsi. Nici nu stiam de unde sa incepem. Poate de la suspensiile In-Pro, reglabile electronic pe duritate si manual pe inaltime. Ar mai fi si discurile de frana ventilate sau jantele Eta-Beta Tettsut X Black, 8 X 18 incaltate cu cauciucuri Hankook, 225/ 40/ 18. O priza de aer pe plafon, pragurile Rieger, eleronul Autostyle, farurile cu "Angel Eyes" pe fond negru, stopurile cu LED tot pe fond negru, capacele oglinzilor retrovizoare, toate de la Raid.

Sau sa amintim de bara fata, adaosul pentru bara spate, capota cu priza de aer, pleoapele si proiectoarele de la Je Design? Si la urma, daca tot e sa fie, antena Autostyle, ceva stroboscoape de efect si folia de pe geamuri. Si, bineinteles, mult prea vizibil ca sa fie uitat, sistemul de deschidere a usilor de la LSD. Ati ghicit, Lambo Style. Clar element distinctiv, fiindca pana la urma cei care se aseamana se-aduna.

Si acum, sa recapitulam. La Tuning Days 2007 cele doua masini si-au facut prima data aparitia in public. Departe de noi gandul ca ar fi fost atat de iesite din comun, unicate cu valoare inestimabila sau cine stie ce ciudatenie menita sa va ocupe memoria zeci de ani de acum incolo. Nu. Au fost pur si simplu doua masini echipate cu destul bun gust si destula atentie incat rezultatul sa merite mai mult decat o prezentare.

Poate ca din Germania SLK-ul nu era reprezentantul de top, dar Leon-ul realizat la Sibiu arata ca si la noi se poate face lucru bun, fie si cu catalogul in mana. Poate cu prima ocazie face Seat-ul un drum peste hotare ca sa-si perzinte atuurile. Noi zicem ca are ce arata. Vestea buna e ca de-acum incolo o sa fie vizibil in cat mai multe locuri. Daca auzi cumva ca in orasul tau sta sa se lase cu tuning show, trage o fuga acolo. Garantat o sa merite!

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (31) Poze Mercedes SLK 170 Kompressor by Bucur Tuning
mai multe