Subaru Impreza by Vivid Racing
Masina a fost facuta de la zero la final in doar cinci saptamani. Asta a insemnat modificarea extensiva a masinii la exterior si destul de mult sub capota, acolo unde se face, de fapt, simtita aceasta masina. Ca sa fie treaba sigura au grefat un kit turbo de la Agency Power, folosind a turbina GT35R.
S-a optat pentru un boost controller manual, iar admisia a fost refacuta integral, folosind un filtru de aer sport, o galerie de admisie AFI si un intercooler cu dimensiuni respectabile, montat in fata. Pe partea electronica, Vivid Racing a optat pentru o unitate TurboXS Delta WTEC (vs.0). Si cam aici se termina partea serioasa de lucru.
Desigur, urmeaza si o bara de rigidizare intre amortizoarele fata, conducte de alimentare, protectie si furtunele radioatorului, carcasa alternatorului, niste role intinzatoare si o fulie, toate inlocuite pentru aspect si performanta. Kit-ul de baterie cu dimensiuni reduse de la Odyssey intregeste imaginea generala de sub capota.
Asa ca putem trage linie pana aici. Concluzie? 400 CP cu benzina de 91 (cifra octanica) si 475 CP cu combustibil C16. Toti acesti cai sunt masurati la o roata, pe standul dinamometric. Asadar, o crestere rezonabila care scoate din anonimat acest Subaru banal cu aspect de Mazda. Acum i-am citat pe cei de la Vivid Racing, care au trecut dupa asta la modificari exterioare.
Zis si facut ... insa timpul era scurt, iar nevoia de modificari mare. S-a folosit si adaptat o bara fata de Nissan Silvia S15 de la Chargespeed, praguri de la acelasi producator si o buza pentru bara spate de la JDM. Tipsurile evacuarii sunt din titan, iar jantele Enkei NTO3 + M (Racing Series) au fost vopsite in portocaliu ca sa fure si ochiul, nu numai trasa ideala. Cu putina grafica si o mana de autocolante, Impreza-ul arata mai degraba a masina cu potential decat a hot hatch banal (zic unii). Desigur, parerile sunt impartite. Personal, gustam pozitiv si un WRX stock, dar la fel de bine gustam si initiativele de tuning. Mai ales cand acestea au rezultate bune.
Echipa de la Vivid Racing a reusit sa atraga atentia generala cu o masina tunata inainte ca aceasta sa fie lansata oficial, lucru care a pus realizarea lor in lumina reflectoarelor. Din fericire, hot hatch-ul modificat strabate acum drumurile noastre. Speram, un ton pentru posesorii de WRX-uri 2008 din Romania.
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Vw touran diesel 2011 5790 € Rama grila radiator hyundai ioniq facelift (2019-2022) cod... 270 Lei
- Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 € Grila aerisire mazda 6 gg ( 2002-2007 ) 50 Lei
- Kia carens euro 5b 2015 7950 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12600 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 €
- Skoda octavia 1.6d 2014 6700 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Mercedes sprinter 163 cp euro 5, stare tehnica perfecta 2012 15800 €
- Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei Bmw 520 diesel 2009 8200 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 €
- Mitsubishi asx euro 5 2012 7950 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 €
- Bmw 118 n47 2008 4500 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei Skoda octavia 2 vrs extra dotari laurin&klement 1.6 mpi gpl... 7500 €
- Fiat 500 x benzina+gpl 1.6 aspirat navigatie,pilot... 11750 € Motor mercedes viano an 2013 euro 5 13685 Lei Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Th-10399 blocaj volanta motor ford diesel și benzina 35 Lei Set 4 anvelope de vara noi 235/40r19 96w bridgestone potenza s001 2200 Lei Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 €
- Nissan leaf tekna special 2019 21150 € Mercedes citan 2016,clima 2016 7500 € Skoda roomster diesel 2013 4350 €
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 € Ford focus cabrio 2007 3500 Lei