Subaru Impreza by Vivid Racing

Subaru Impreza by Vivid Racing
Trebuie specificat de la bun inceput ca numerele de inmatriculare sunt reale si ca nu au fost plasate in cine-stie-ce program de prelucrare foto. Si asta conteaza cu atat mai mult cu cat aceasta masina a fost prezentata la preacunoscutul show SEMA 2007, chiar daca vorbim de Subaru Impreza, model 2008. Acesta este unul dintre primele exemplare pe care a incercat vreodata cineva sa le modifice din punct de vedere mecanic, dar si la exterior. Si dupa cum urmeaza sa vedem, cei de la Vivid Racing nu au lucrat degeaba.
Distribuie pe Facebook

Masina a fost facuta de la zero la final in doar cinci saptamani. Asta a insemnat modificarea extensiva a masinii la exterior si destul de mult sub capota, acolo unde se face, de fapt, simtita aceasta masina. Ca sa fie treaba sigura au grefat un kit turbo de la Agency Power, folosind a turbina GT35R. 

Subaru Impreza by Vivid Racing

S-a optat pentru un boost controller manual, iar admisia a fost refacuta integral, folosind un filtru de aer sport, o galerie de admisie AFI si un intercooler cu dimensiuni respectabile, montat in fata. Pe partea electronica, Vivid Racing a optat pentru o unitate TurboXS Delta WTEC (vs.0). Si cam aici se termina partea serioasa de lucru.

Subaru Impreza by Vivid Racing

Desigur, urmeaza si o bara de rigidizare intre amortizoarele fata, conducte de alimentare, protectie si furtunele radioatorului, carcasa alternatorului, niste role intinzatoare si o fulie, toate inlocuite pentru aspect si performanta. Kit-ul de baterie cu dimensiuni reduse de la Odyssey intregeste imaginea generala de sub capota.

Subaru Impreza by Vivid Racing

Asa ca putem trage linie pana aici. Concluzie? 400 CP cu benzina de 91 (cifra octanica) si 475 CP cu combustibil C16. Toti acesti cai sunt masurati la o roata, pe standul dinamometric. Asadar, o crestere rezonabila care scoate din anonimat acest Subaru banal cu aspect de Mazda. Acum i-am citat pe cei de la Vivid Racing, care au trecut dupa asta la modificari exterioare. 

Subaru Impreza by Vivid Racing

Zis si facut ... insa timpul era scurt, iar nevoia de modificari mare. S-a folosit si adaptat o bara fata de Nissan Silvia S15 de la Chargespeed, praguri de la acelasi producator si o buza pentru bara spate de la JDM. Tipsurile evacuarii sunt din titan, iar jantele Enkei NTO3 + M (Racing Series) au fost vopsite in portocaliu ca sa fure si ochiul, nu numai trasa ideala. Cu putina grafica si o mana de autocolante, Impreza-ul arata mai degraba a masina cu potential decat a hot hatch banal (zic unii). Desigur, parerile sunt impartite. Personal, gustam pozitiv si un WRX stock, dar la fel de bine gustam si initiativele de tuning. Mai ales cand acestea au rezultate bune.

Subaru Impreza by Vivid Racing

Echipa de la Vivid Racing a reusit sa atraga atentia generala cu o masina tunata inainte ca aceasta sa fie lansata oficial, lucru care a pus realizarea lor in lumina reflectoarelor. Din fericire, hot hatch-ul modificat strabate acum drumurile noastre. Speram, un ton pentru posesorii de WRX-uri 2008 din Romania.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (31) Poze Subaru Impreza by Vivid Racing
mai multe
Publicat în categoria: Masini tunate din Romania DATA PUBLICĂRII: 18 Noiembrie 2009