Tuning BMW E46: Stance de Romania by Marius

Miscarea Stance si cum mai vrei sa-i spui e prezenta cel putin la nivel de incercari si pasiune si in Romania, de ceva vreme. Jante frumoase, garda la sol atent gandita si cat de jos daca se poate. Dar toate astea pastrand o tinuta si o pozitie frumoasa a masinii. Daca mai ramane si functionala, cu atat mai bine.
Distribuie pe Facebook
Acum ceva vreme prezentam in premiera un teaser cu BMW-ul lui Marius. Un E46 lucrat custom, stance autohton 100%. Si in acelasi timp o lucrare de calitate si mare efect. Ei, iata ca de atunci masina lui face inconjurul planetei pe diverse site-uri si forumuri de specialitate. Este prima lucrare de acest gen din Romania, prima care sare granitele si impresioneaza la nivelul asta.

Tuning BMW E46: Stance de Romania by Marius & UFO Customs

Si fiindca masina asta a crescut inca de la primele lucrari pe forumul 4Tuning.Ro, ni se pare normal sa avem placerea sa o prezentam integral aici. O lucrare de mult suflet si multe sacrificii, dar cu un rezultat final care justifica orice. Un E46 mai jos si mai clean decat prevad regulile Stance.

Tuning BMW E46: Stance de Romania by Marius & UFO Customs

E de retinut de la bun inceput ca toate lucrarile au fost realizate de Marius, ajutat de colegii din Team CSR si atelierul UFO Customs. Totul, mai putin vopseaua finala. Incepand cu ce e la vedere, exteriorul prezinta numeroase modificari. Bara fata are la baza un M-tech 2, sensibil modificat si latit dupe evazarile aripilor. Si acestea din urma, dupa cum ghicesti, custom. Pragurile laterale sunt creatie proprie, cu mici surse de inspiratie. Bara spate are la baza un model M3 CSL, dar e coborata cu aproximativ 3 centimetri iar eleronul CSL completeaza excelent linia masinii. Iar lista poate sa continue cu muuulte amanunte mici si de efect care dau farmecul acestei lucrari. Motiv pentru care vei gasi toate detaliile la sfarsitul articolului.

Tuning BMW E46: Stance de Romania by Marius & UFO Customs

Stance. Potrivirea rotilor si garda la sol. Daca discutam despre asta, discutam despre un sistem de suspensie pneumatica realizat custom pentru aceasta masina. Tot ce tine de subiectul asta a fost "crosetat" folosind perne Uvair, compresor Viair 380c, plus indicatoarele si comenzile necesare. Toata partea de articulatii a fost modificata in asa fel incat masina sa puna burta pe pamant fara sa rupa nimic.

Tuning BMW E46: Stance de Romania by Marius & UFO Customs

Daca te gandesti ca se mai si deplaseaza asa... Incepe sa faca sens! Rotile sunt Borbet A-uri, cu 10j si ET3 (17mm distantier) spate si 8,5j ET -2 (15 mm distantier) pe fata. Buzele sunt polishate si steaua vopsita in culoarea masinii. Adica Silverstone 2 M3 E92 (individual).

Tuning BMW E46: Stance de Romania by Marius & UFO Customs

Iar bunatatile continua si la interior, unde Marius a bifat cateva lucruri legate de functionalitate, aspect si sistem audio de la Lightning Audio, cu un DVD in bord si un subwoofer de 15" in free-air, printre altele. Aici am inteles ca se mai lucreaza.

Ar mai fi multe de spus despre proiectul asta. Dar ne-ar lua cateva episoade bune. Retineti doar ca priviti proiectul unor pasionati, lucrat aproape doi ani de zile, aproape de perfectiune. Stim ca masina va mai primi imbunatatiri si suntem siguri ca anul acesta se va bucura de suficiente aparitii, fie online, fie la evenimentele de specialitate.

Tuning BMW E46: Stance de Romania by Marius & UFO Customs

Studiati materialul foto. Putem vorbi de Stance de Romania, din momentul asta, fara nici o retinere. Se poate, si se poate bine!

Bmw E46 320i 2.2L

Exterior:
Bara fata M-Tech 2 evazata dupa aripi
Capac carlig astupat fata-spate
Bara spate modificata M3 CSL, coborata cu aprox. 3 cm
Portbagaj tip CSL cu logo inglobat
Capota de facelift cu prelungire capota peste faruri si "umflatura" tip M3
Grile cu nari negre cu rama in culoarea masinii si grila parbriz vopsita in negru
Oglinzi modificate, scurtate cu aprox 3 cm
Praguri custom
Proiectoare ceata - 6300k Xenon
Faruri 6500k + CCFL angel eyes
Faruri Quad Projectors custom cu Xenon 8000k pe faza scurta si pe faza lunga
Ornament far vopsit negru lucios
Semnalizari fumurii Stopuri rosii
Folii geam - 35% fata, 15% spate
Eliminat clante si bandouri laterale
Eliminat semnalizari laterale
Capac rezervor refacut dupa evazari si balama modificata
Eliminat sudura de sub stopuri
Aripi evazate 2,5 cm fata, 5 cm spate
Evacuare custom cu 4 iesiri si toba eliminata
Bara intre telescoape (strut bar) custom
Setari camber fata-spate
Jante Borbet A 10j et3 (17mm distantier) spate si 8,5j et -2 (15mm distantier) fata cu buza polish si stea in culoarea masinii
Cauciucuri "stretched"- 215/45/17 spate, cauciucuri "stretched" 205/40/17 fata
Valve ascunse pentru jante
Sistem suspensie pneumatica special facuta pentru acest BMW
Vopsea Silverstone 2 M3 E92 individual cu plafon in vopsea Saphire Black (BMW)
Logo fata/spate Vorsteiner BMW E92 M3

Interior:
Placa suport boxe spate custom
Interior portbagaj custom cu subwoofer free-air
Interior full led alb
Schimbator scurtat
Consola custom pentru ceasuri de presiune sistem pneumatic
Retrofit geamuri electrice spate

Audio :
DVD 2DIN - JVC AVX-810
Lightning Audio S4.1000.1D - amplificator
Lightning Audio S15.vc2.500w - subwoofer
Lightning Audio S4.65c - difuzoare coaxiale spate
Lightning Audio S4.65.3 - difuzoare componente fata

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (32) Poze Stance de Romania by Marius & UFO Customs
mai multe