380 CP pe puntea fata. Test de acceleratie cu Golf-ul care a primit turbina versiunii R

380 CP pe puntea fata. Test de acceleratie cu Golf-ul care a primit turbina versiunii R
  • Urmatorul Golf ascunde sub capota un total de 380 CP
  • Respectivul exemplar a primit turbina versiunii R
  • Hot-hatch-ul german ne invita la o incursiune 0 - 273 km/h
Distribuie pe Facebook

Exceptand noile jante din aliaj, suspensia mai joasa si multitudinea de stickere de la nivelul caroseriei, arata exact ca oricare Golf GTI de generatia a saptea.

Spre deosebire insa de cele mai multe exemplare ale hot-hatch-ului de origine germana, urmatorul gazduieste in compartimentul motor un nou intercooler, o noua admisie si, nu in ultimul rand, turbina versiunii R.

Tot la nivelul listei cu modificari mecanice mai putem bifa, de asemenea, si o noua evacuare, respectiv o noua unitate de control, valorile maxime ale celebrului 2.0 TSI urcand astfel pana la 380 CP si 520 Nm.

Intr-o alta ordine de idei, acest Volkswagen Golf GTI trecut prin mainile specialistilor de la HG Motorsport este aproale la fel de puternic precum un Mercedes A45 AMG, insa ofera un plus de 45 Nm la nivel de cuplu.

Cum influenteaza noile valori performantele hot-hatch-ului de origine germana, in special reprizele de acceleratie, ramane sa aflam chiar din urmatorul material video - care surprinde acul vitezometrului in actiune pana la 273 km/h.

Distribuie pe Facebook
mai multe