A apelat la Manhart pentru a-si face noul Audi RS5 mai puternic. Cu ce se lauda acum coupe-ul de performanta

A apelat la Manhart pentru a-si face noul Audi RS5 mai puternic. Cu ce se lauda acum coupe-ul de performanta
  • Noul Audi RS5 a fost tunat de Manhart
  • A primit cateva modificari estetice discrete
  • Puterea motorului V6 bi-turbo a crescut nitel
Distribuie pe Facebook

Cea mai recenta creatie a nemtilor de la Manhart este un Audi RS5 Coupe. Modelul de performanta a primit cateva modificari estetice discrete, dar si o crestere a puterii motorului V6 de 2.9 litri bi-turbo.

Constructorul german de automobile a lansat noul RS5 Coupe cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Am facut cunostinta atunci cu un adevarat model de performanta, care poate sa rivalizeze oricand cu adversarii din segment.

Audi RS500 by Manhart

Pentru aceasta, noul RS5 se bazeaza pe un propulsor V6 bi-turbo de 2.9 litri, capabil de 450 de cai putere si 600 Nm cuplu. Tractiunea este, desigur, una integrala Quattro, iar transmisia este una automata Tiptronic cu opt trepte.

Audi RS500 by Manhart

Aceste performante se pot dovedi uneori de neajuns, cel putin pentru unii, care apeleaza la tuneri pentru a le condimenta putin noua bijuterie pe patru roti. Spre exemplu, masina din acest articol a fost tunata de catre nemtii de la Manhart si a primit intai de toate cateva modificari estetice discrete.

Audi RS500 by Manhart

Printre acestea regasim un set de jante Concept One, negre, cu dimensiunea de 21 de inch si cateva accente aurii care pun mai bine in evidenta caroseria finisata intr-un negru lucios.

Specialistii Manhart nu au inlocuit nimic la motor, insa au resoftat ECU-ul, rezultand astfel 50 de cai putere si 100 Nm cuplu in plus. Ajungem asadar la o putere totala de 500 de cai si 700 Nm, de aici si numele pachetului RS500.

Audi RS500 by Manhart

Pentru o manevrabilitate si statura corespunzatoare, din oferta nu lipseste o suspensie KW de tip coilover care reduce si mai mult garda la sol. Optional, clientii pot opta si pentru un sistem de evacuare din otel inoxidabil, in cazul in care nu sunt multumiti de zgomotul facut de unitatea V6 bi-turbo, dezvoltata impreuna cu conationalii de la Porsche.

Distribuie pe Facebook
mai multe