A fost candva cel mai tare Mercedes de pe strazi. Modelul din 2016 are motor de 700 de cai si roti pe 37 de inch

A fost candva cel mai tare Mercedes de pe strazi. Modelul din 2016 are motor de 700 de cai si roti pe 37 de inch
  • A fost candva cel mai tare Mercedes de pe strazi
  • Modelul din 2016 are motor de 700 de cai si roti pe 37 de inch
Distribuie pe Facebook

Lista atractiilor principale cuprinde inclusiv nenumarate accente exterioare din fibra de carbon, plus un interior imbracat in piele de culoare neagra - cu detalii realizate sub forma de carouri.

Un exclusivist Mercedes G550 4×4² a fost scos de curand, zilele acestea, la vanzare, pe internet. Fabricat in urma cu aproximativ sase ani, respectivul model se remarca in special prin caroseria finisata intr-o nuanta de negru si acompaniata de diferite componente din fibra de carbon de la Brabus, insa nici jantele Hutchinson insotite de anvelope pe 37 de inch, blocurile optice cu tenta fumurie, evacuarile laterale ori pragurile retractabile - de exemplu, nu vor trece complet neobservate; dimpotriva, putem spune.

Brabus B700 4×4² de vanzare

Brabus B700 4×4² de vanzare

Brabus B700 4×4² de vanzare

Brabus B700 4×4² de vanzare

De cealalta parte a portierelor, in cabina, seria vestilor bune debuteaza cu tapiteria realizata dintr-o piele, la randul sau, de culoare neagra si continua cu unele detalii sub forma de carouri, cu scaune fata ventilate, bancheta spate incalzita, climatizare cu reglare automata a temperaturii, plafon imbracat in Dinamica, instalatie audio de la Harman Kardon si - din nou, componente din fibra de carbon.

Acelasi Mercedes G550 4×4² modificat de Brabus a mai pregatit, printre altele, si un set de faruri cu tehnologie bi-xenon, o trapa cu actionare electrica, camera video pentru marsarier si senzori de parcare. Sub capota, motorul modelului din 2016 se lauda cu opt cilindri, doua turbine, o capacitate de 5.5 litri si toate imbunatatirile necesare unei puteri maxime de 700 de cai - livrata rotilor de pe puntile pe portale prin intermediul cutiei automate in sapte rapoarte si, evident, tractiunii integrale cu trei diferentiale.

Insotita de un rulaj de 10.760 de kilometri, respectiva creatie se mai poate lauda si cu o suspensie compusa din arcuri de la Eibach si - conform anuntului de vanzare publicat, recent, pe internet, amortizoare ce poarta semnatura Ohlins, in timp ce forta de franare necesara opririi mastodontului cu o greutate de peste doua tone si jumatate este asigurata de discuri uriase si etriere cu pana la sase pistoane.

Brabus B700 4×4² de vanzare

Brabus B700 4×4² de vanzare

Brabus B700 4×4² de vanzare

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (288) Poze Brabus B700 4×4² de vanzare
mai multe