A incercat sa scoata 400 CP dintr-un motor de STI, dar a spart mai multe propulsoare. Acum foloseste o unitate 2JZ cu 655 CP la roti

A incercat sa scoata 400 CP dintr-un motor de STI, dar a spart mai multe propulsoare. Acum foloseste o unitate 2JZ cu 655 CP la roti
  • Acest Subaru Impreza ascunde sub capota un motor 2JZ
  • Unitatea turbo dezvolta 655 CP, putere masurata la roti
  • Modelul japonez ofera acum un sistem de tractiune spate
Distribuie pe Facebook

Trebuie sa vezi neaparat acest Subaru Impreza de la inceputul anilor 2000. Automobilul japonez ascunde sub capota un motor 2JZ cu 655 CP la roti si a renuntat la sistemul de tractiune integrala primit din fabrica. Totodata, proprietarul exemplarului cu pricina a incercat sa il vanda pentru 150.000 de dolari.

Abia daca porneste, dar proprietarul lui vrea 150.000 de dolari de la cumparatorul pe care inca il cauta. Nu esta insa singurul detaliu inedit cu privire la acest Subaru Impreza de la inceputul anilor 2000.

La un moment dat, automobilul japonez a primit un motor de STI, Planul era atingerea unei puteri maxime de 400 CP, lucrurile nu au mers prea bine, astfel ca dezvnodamantul este sinonim cu mai multe propulsoare sparte.

Satul sa arunce cu bani in stanga si in dreapta, proprietarul acestui Subaru Impreza de la inceputul anilor 2000 a luat o decizie care a infuriat cel putin jumatate din comunitatea JDM. Sa monteze o unitate 2JZ.

Imprumutata de la celebra Toyota Supra, benzinarul cu sase cilindri in linie a primit la randul lui o intreaga lista cu imbunatatiri. Drept urmare, automobilul japonez dezvolta acum o putere maxima de 655 CP - masurata la roti.

De punerea valorii cu pricina se ocupa o cutie manuala cu sase rapoarte. Si, mult mai interesant de atat, un sistem de tractiune spate, care inlocuieste astfel tehnologia AWD instalata de Subaru pe Impreza RS.

Exista si alte modificari interesante primite de-a lungul timpului de automobilul japonez. Multe vor trece insa neobservate, din pricina nefunctionarii unora sau pentru cum au fost asamblate altele, sugerand astfel lipsa calitatii.

Pe scurt, daca revenim la suma de 150.000 de dolari pe care proprietarul acestui Subaru pe Impreza RS o vrea din partea viitorului cumparator, ei bine... cel mai probabil glumeste. Tu ce crezi?

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini Tunate DATA PUBLICĂRII: 18 Ianuarie 2018