Americanii planuiesc deja sa modifice noua Honda NSX. Imbunatatirile pe care hibridul japonez le va primi

Americanii planuiesc deja sa modifice noua Honda NSX. Imbunatatirile pe care hibridul japonez le va primi
  • De la Hennessey vine primul pachet de tuning pentru Honda NSX
  • Compania americana planuieste sa modifice inclusiv motorul V6 twin-turbo de 3.5 litri
  • Automobilul japonez ofera in standard un total de 573 CP
Distribuie pe Facebook

Chiar daca abia a debarcat in showroom-urile de peste Ocean, noua Honda NSX are deja promis un (prim) pachet de tuning.

L-ai asteptat mai bine de un deceniu, insa iata ca in cele din urma il poti cumpara. Iar daca performantele sale nu te vor satisface pe deplin, ei bine... acest lucru se va rezolva in curand.

Vorbim, bineinteles, despre cea de-a doua generatie a legendarei Honde NSX, care a fost recent "amenintata" cu numeroase modificari si imbunatatiri de catre compania Hennessey Performance.

Detaliile exacte ale primului pachet de tuning destinat supercarului japonez cu propulsie hibrida lipsesc pentru moment, specialistii americani anuntand diverse bunatati de ordin tehnic.

Nu ar fi insa de mirare ca optimizarile aduse motorului twin-turbo, respectiv sistemelor de racire a aerului si evacuare a gazelor sa fie insotite de diverse ornamente din carbon sau aliaj forjat.

Cum pana la dezvaluirea tuturor informatiilor va mai trece o buna perioada de timp, tinem sa reamintim ca cea de-a doua generatie a Hondei NSX este pusa in miscare de un V6 pe benzina si trei motoare electrice.

Puterea maxima de 573 CP ajunge catre toate cele patru roti prin intermediul unei cutii automate cu noua rapoarte si dublu ambreiaj, primii 100 km/h sosind astfel dupa circa trei secunde.

Lista cu bunatati se incheie in cele din urma cu viteza de top de 307 kilometri pe ora, o alta veste pe care o asteptam cu nerabdare avand legatura cu timpul reusit de supercarul hibrid la Nurburgring.

Revenind acum la primul pachet de tuning destinat noii Honde NSX, ramane de vazut daca vor si exista clienti pentru el. Nu de alta, dar modelul japonez nu este deloc ieftin, el pornind in Statele Unite de la 156.000 de dolari - o suma cu doar 3.200 de dolari mai mica decat cea perceputa de Porsche pentru un 991.2 Turbo.

Honda NSX de la Hennessey Performance

Distribuie pe Facebook
mai multe