Americanii si-au facut de cap cu noul G 63 AMG. Super off-roaderul cu motor de 585 de cai de la Mercedes a fost transformat intr-un pick-up de 385.000 de dolari

Americanii si-au facut de cap cu noul G 63 AMG. Super off-roaderul cu motor de 585 de cai de la Mercedes a fost transformat intr-un pick-up de 385.000 de dolari
  • Americanii si-au facut de cap cu noul G 63 AMG
  • Super off-roaderul cu motor de 585 de cai de la Mercedes a fost transformat intr-un pick-up de 385.000 de dolari
Distribuie pe Facebook

Printre modificarile operate de specialistii companiei Pit26 a reusit sa isi faca loc inclusiv un set de anvelope masive, cu diametrul de 38 de inch.

Dezvelit publicului larg in urma cu mai bine de cinci ani - inca de la inceputul lui 2018, cel mai recent Mercedes G-Class din istorie se vinde, zilele acestea, in diferite versiuni si configuratii. Printre optiunile puse de constructorul german la dispozitia clientilor se regaseste - oarecum inutil de precizat, si o varianta 63 AMG, respectivul meniu impresionand, in special, prin performantele pe care le ofera pe sosea.

Mercedes-AMG G 63 de la Pit26

Insotit de un V8 condimentat cu o pereche de turbine de dimensiuni generoase, de unde si puterea maxima de 585 CP mentionata anterior, modelul in cauza promite sa rezolve problema sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora - cu acceleratia la podea, intr-un interval de numai 4.5 secunde, acul vitezometrului continuandu-si ulterior incursiunea pana la o viteza de top limitata la 240 de kilometri pe ora.

Oferit inclusiv pe piata din Romania, in schimbul unei sume minime de aproximativ 196.590 de euro, acelasi Mercedes-AMG G 63 reprezinta - presupunand ca mai era cumva necesara o astfel de completare, si subiectul principal al materialului nostru, automobilul cu pricina primind, recent, un pachet de tuning cu adevarat unic. Altfel spus, a fost transformat intr-un pick-up capabil sa cucereasca orice teren.

Rezultatul unei munci de peste 1.100 de ore, respectivul autoturism se remarca, in special, prin anvelopele masive, cu diametrul de 38 de inch, un numar considerabil de priviri urmand sa atraga - ce este drept, si garda la sol cu circa 229 de milimetri mai mare decat anterior, spoilerele agresiv stilizate, extensiile proeminente pentru aripile laterale, roll bar-ul custom de la nivelul benei, ampatamentul marit etc.

Mercedes-AMG G 63 de la Pit26

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (20) Poze Mercedes-AMG G 63 de la Pit26
mai multe