Arata ca o nava spatiala si inainte. El nu a stat pe ganduri si si-a dat masina pe mana tunerilor

  • Wald a tunat noile Lexus LC si LS
  • Ambele au primit un bodykit "tipator"
  • Interiorul este in continuare stock

Cele mai recente proiecte ale japonezilor de la Wald sunt doua modele de la Lexus, si anume superbul LC si nava amiral LS. Imbunatatirile propuse se potrivesc pe toate nivelurile de echipare, inafara de F Sport.

Lexus-ul LC este unul dintre cele frumoase coupe-uri ale momentului, iar "vinovati" pentru acest design impresionant care te duce cu gandul mai degraba la un concept, nu la o versiune de productie, se fac specialistii de la Toyota Calty Design Research din California.

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Masina a debutat in urma cu doi ani la Detroit si este disponibila in doua versiuni: LC500 cu motor V8 de 471 de cai si transmisie automata cu 10 trepte, sau LC500h cu o configuratie hibrid, formata dintr-un propulsor V6 si un motor electric, care dezvolta impreuna 354 de cai putere. Singura problema a coupe-ului este greutatea. Desi dispune de o putere suficienta, acesta cantareste 1.941 de kilograme.

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Specialistii Wald au ajuns la concluzia ca pot face LC-ul si mai SF decat era inainte, astfel ca i-au desenat un bodykit nou. Avem asadar bare de protectie restilizate, praguri custom, difuzor de aer, aripa spate spate discreta si desigur, un set nou de jante.

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Interiorul este o opera de arta inca din fabrica, fara nicio exagerare, iar tunerul a avut aceeasi parere de vreme ce nu a facut nicio modificare importanta la acest capitol. Totusi, nu s-a putut abtine si a confectionat padelele cutiei de viteze din fibra de carbon.

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Alaturi de coupe-ul premium, de lux, sau cum mai vrei tu sa-i spui, niponii de la Wald au prezentat si ideea lor despre cum ar trebui sa arate nava amiral LS. Si acesta a primit un bodykit "tipator", iar pentru a nu creste si mai mult masa totala, toate elementele sunt confectionate din FRP, sau cu alte cuvinte Fibreglass Reinforced Plastic.

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Chiar daca acesta pune mai mult accentul pe rafinament, cel putin in versiune stock, din oferta tunerului nu lipsesc jantele supradimensionate. Partea buna este ca, asa cum spuneam si mai sus, toate aceste modificari se potrivesc pe toate nivelurile de echipare, infara de F Sport.

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Lexus LC500 si LS500h by Wald

Vezi toate pozele (29) Poze Lexus LC500 si LS500h by Wald
mai multe