Are scaune scoica si pentru pasagerii din spate. Asa arata cel mai extrem Civic Type R de pana acum

Are scaune scoica si pentru pasagerii din spate. Asa arata cel mai extrem Civic Type R de pana acum
  • Mugen a venit cu doua proiecte interesante la Tokyo
  • Primul este un concept dezvoltat pe baza Civic-ului Type R
  • Cel de-al doilea este un prototip, pornit de la Civic-ul standard
Distribuie pe Facebook

Tunerul japonez Mugen a prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo cel mai extrem Civic Type R de pana acum. Masina a debutat sub forma de concept, alaturi de un prototip dezvoltat pe baza Civic-ului standard.

Brand-ul Mugen a fost infiintat in 1973 de catre Hirotoshi Honda, fiul lui Soichiro Honda (fondatorul constructorului cu acelasi nume), si Masao Kimura. In ciuda legaturii dintre primii doi, tunerul nu este si nici nu a fost detinut vreodata de gigantul japonez Honda, insa a dezvoltat neincetat pachete de tuning pentru modelele acestuia.

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Cel mai recent proiect a fost prezentat cu putin timp in urma, cu ocazia Salonului Auto de la Tokyo, si are la baza Civic-ul Type R. Botezat RC20GT, acesta a debutat deocamdata ca si concept insa oficialii companiei sustin ca avem de-a face cu Type R-ul suprem.

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

O privire scurta la exterior este de ajuns pentru a fi de acord cu acestia. Design-ul este extrem de agresiv, partea frontala a fost redesenata complet, si-au facut aparitia si mai multe elemente aerodinamice, iar in spate avem un spoiler supradimensionat si o singura iesire pentru sistemul de evacuare.

Mugen RC20GT si Civic-ul standardMugen RC20GT si Civic-ul standard

Interiorul este de nerecunoscut. Odata ce deschizi portiera, atentia iti este acaparata de multitudinea de fibra de carbon regasita aici, de volanul specific masinilor de competitie sau de instrumentarul de bord digital. Toate scaunele, inclusiv cele din spate, au fost inlocuite cu unele sport, de tip scoica.

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Modificarile aduse propulsorului turbo de 2.0 litri nu au fost facute publice, insa tunerul sustine ca acesta a fost imbunatatit, de acelasi tratament bucurandu-se si sistemul de racire.

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Asa cum spuneam mai sus, alaturi de noul concept RC20GT, niponii de la Mugen au prezentat si un prototip bazat pe Civic-ul standard. Liniile caroseriei sunt acum mai agresive, grila radiatorului a fost inlocuita cu una din fibra de carbon, iar jantele bi-colore masoara 19 inch in diametru. In plus, clientii pot opta pentru mai multe nuante de caroserie, inclusiv Frame Red, White Orchid, Crystal Black, Luna Silver si Brilliant Sporty Blue.

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Mugen RC20GT si Civic-ul standard

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (21) Poze Mugen RC20GT si Civic-ul standard
mai multe